  • 11. Data: 2010-11-05 11:00:11
    Temat: Re: mega przebiegi - jakie znacie? :-)
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > To nie usterka, to norma - chlodnice w camry maja wade
    > fabryczna.

    Pewnie tak, była plastikowa. Wymieniliśmy na miedzianą,
    porządną :-). Żeby było śmiesznie to byliśmy wtedy u
    magików-spawaczy i powiedzieli że spawają praktycznie każdy
    plastik, ale tej chłodnicy toyoty po prostu się nia da ;-)).
    Jakiś dziwaczny plastik...

  • 12. Data: 2010-11-05 11:02:45
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > http://www.autogen.pl/news-1559-volvo-p1800-niesmier
    telny.html

    ja pierdziu, z czego oni zrobili to Volvo, z materiałów kosmicznych?
    z drugiej strony musieli przejąć ich Chińczycy skoro robili takie wytrzymałe
    auta - po co kupować nowe?

    > moja foka ma tylko 240kkm, wiec to nieduzy przebieg

    moja Astra ma 220kkm więc też mało,

    brat

  • 13. Data: 2010-11-05 11:10:11
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-11-05 10:12, bratPit[pr] pisze:
> [...]
    > kontekście zakupu aut używanych,
    > i tak mnie naszło pytanie - jakie znacie autentyczne największe
    > przebiegi samochodów osobowych z silnikami benzynowymi w których nie był
    > robiony remont (a przynajmniej dołu silnika bo wiadomo jak to bywa z
    > głowicami - czasem się zawór upali, czasem uszczelniacze stwardnieją
    > etc.) a jeszcze jeździły? chodzi o markę, model, mniej więcej rok i silnik,
    > w moim przypadku największe przebiegi jakie miałem okazję obserwować to
    > z racji pracy były Ople z lat 90-tych z przebiegami rzędu 400-500kkm,

    MB W202 345 000km 1.8 benzyna potem sprzedany.

    Opel Kadett, drugi silnik przy 100 000km przejechał 560 000km 1.3i, brał
    tyle oleju co paliwa prawie :)

  • 14. Data: 2010-11-05 11:11:25
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Kub@" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ostanio zmieniłem opinię o trwałości Dacii. Jechałem Loganem taxi z
    > nakręconymi 440K.

    1.5 dci czy benzyna?

  • 15. Data: 2010-11-05 11:13:19
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    On 5 Lis, 10:59, "bratPit[pr]" <k...@o...pl> wrote:
    > kolega z serwisu miał Caro i remont głowicy robił przy 220kkm - od nowości
    > jeżdżony na Mobilu 1 5W-50 zmienianym co 10kkm, sam z tym nie robił tylko
    > dał innemu mechanikowi, który powiedział, że tak czystego wewnątrz silnika w
    > Polonezie nigdy nie widział,

    To jest ten problem o ktorym kiedys byla tutaj dyskusja - ze FSO
    przerzucilo wieksza czesc odpowiedzialnosci za niezawodnosc na
    uzytkownikow. Ktorzy w ogromnej wiekszosci sie do tego nie poczuli ;-)
    Sa takie rodzynki ale to rzadkosc i wiekszosc ma generalki w okolicy
    150kkm.

    Moj dawny karusek (teraz jezdzi nim moj ojciec) ma troche ponad
    170kkm, mial robiona glowice po wydmuchaniu uszczelki i smiga rowniez
    na Mobilu 5W-50. Jest w sumie bardziej bezawaryjny niz np. moj Lanos,
    ale tez jest zdecydowanie bardziej zadbany.

    --
    pzdr
    Alex

  • 16. Data: 2010-11-05 11:34:28
    Od: Robson <r...@...pl>

    Lincoln town car, przedluzany, obecnie jezdzi jako auto do slubow 890kkm.

  • 17. Data: 2010-11-05 11:39:54
    Od: Jacek <j...@g...pl>

> [...]
    > w moim przypadku największe przebiegi jakie miałem okazję obserwować to
    > z racji pracy były Ople z lat 90-tych z przebiegami rzędu 400-500kkm,

    Fiat Scudo mojego teścia, 1.9 diesel, 1997r, nakręcone coś koło 450 tyś,
    dalej jeździ, przy silniku nic jeszcze nie było robione ;)

    --
    Jacek

  • 18. Data: 2010-11-05 12:26:55
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

> [...]

    > dał innemu mechanikowi, który powiedział, że tak czystego wewnątrz silnika w

    Ja kiedyś Poloneza rozbierałem - 60kkm i nigdy nie miał wymienianego
    oleju, tylko dolewany Selektol od nowości.
    Takiego syfu w silniku nigdy więcej nie widziałem, breję wyskrobywało
    się kilogramami, kanały olejowe w wale korbowym też były nieźle
    zabite ;)

    Pozdrawiam !

  • 19. Data: 2010-11-05 14:01:51
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    Jeszcze 2 lata temu u mnie na wsi na taxi jeździła beczka z ponad milionem
    km.
    Podobno kapitalki silnika nie było. Teściu miał 124 i jak sprzedawał to było
    na budziku 740 kkm. W sumie to tam nie ma się co psuć. Silnik prosty jak w
    starym traktorze, zero elektroniki. Ale pedał gazu to tylko zmieniacz
    natężenia dźwięku.

  • 20. Data: 2010-11-05 14:21:05
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Fiat Scudo mojego teścia, 1.9 diesel,