  • 1. Data: 2010-11-05 10:55:01
    Temat: dzwon, oc sprawcy, chce naprawiac bezgotowkowo a oni wyslali mi kase
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    w skrócie temat wyczerpuje problem.

    mialem dzwona, moja szkoda byla wyceniona. chcialem zrobic to bezgotowkowo
    a oni mi kase po jakims czasie wyslali (mimo ze 2 dni przed data pisma
    wyslalem upowaznienie dla warsztatu mailem).

    prawde mowiac zbaranialem bo wiem ze koszty na wycenie sa zanizone - np
    robocizna jest po 50pln wyceniona netto. jak to ugryzc? jak zrobic to
    bezgotowkowo skoro dostalem gotowke?
    od biedy jak sie wkurze to sam sobie to naprawie (wymiana przedniego
    blotnika i drzwi kierowcy) ale prawde mowiac nie mam specjalnie na to ochoty
    a nie chce zostac z taka sytuacja ze przykladowo przymie mi warsztat
    samochod, aprawi, wyceni naprawe na 3kpln (odszkodowanie ok 1600 netto -
    jestem vatowcem), ubezpieczalnia odmowi a potem warsztat sie zwroci do mnie
    o wyrownanie rachunku

  • 2. Data: 2010-11-05 11:05:38
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ib0k9m$1q8$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
> [...]
    > warsztat samochod, aprawi, wyceni naprawe na 3kpln (odszkodowanie ok 1600
    > netto - jestem vatowcem), ubezpieczalnia odmowi a potem warsztat sie

    A dzwoniłeś do nich? Odpowiedzieli coś? To chyba by był pierwszy krok
    kazdego w tej sprawie ale widac teraz już inne pokolenie jest.

  • 3. Data: 2010-11-05 11:06:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > prawde mowiac zbaranialem bo wiem ze koszty na wycenie sa zanizone - np
    > robocizna jest po 50pln wyceniona netto. jak to ugryzc? jak zrobic to

    A co za różnica?
    I tak Twój samochód będzie zastawem dopóki ubezpieczyciel nie zapłaci, albo
    chociaż nie zaakceptuje faktury.

> [...]
    > warsztat samochod, aprawi, wyceni naprawe na 3kpln (odszkodowanie ok 1600
    > netto - jestem vatowcem), ubezpieczalnia odmowi a potem warsztat sie

    A myślisz że naprawa bezgotówkowa gwarantuje Ci, że ubezpieczyciel dogada
    się z serwisem?

  • 4. Data: 2010-11-05 11:08:24
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > warsztat samochod, aprawi, wyceni naprawe na 3kpln (odszkodowanie ok 1600
    > netto - jestem vatowcem), ubezpieczalnia odmowi a potem warsztat sie

    robisz na fakturę. przedstawiasz fakturę ubezpieczycielwoi i wypłacają
    róznicę
    pzdr
    GL

  • 5. Data: 2010-11-05 11:12:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > robisz na fakturę. przedstawiasz fakturę ubezpieczycielwoi i wypłacają
    > róznicę

    Albo nie i bujasz się bez kasy po sądzie.
    Właśnie to przerabiam, z tą różnicą, że ja zażądałem NAJPIERW kasy od PTU, a
    potem dam do naprawy.
    W każdym razie nie zaakceptowali cen z kosztorysu ASO, ASO nie chciało robić
    na stawkach które zaproponowali, a ja nie chciałem wykładać kasy.

  • 6. Data: 2010-11-05 11:30:32
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > A dzwoniłeś do nich? Odpowiedzieli coś? To chyba by był pierwszy krok
    > kazdego w tej sprawie ale widac teraz już inne pokolenie jest.

    wyslalem juz kilka maili
    a z dodzwonieniem sie delikatnie mowiac jest problem. kiedy nie dzwonie to
    zajete

  • 7. Data: 2010-11-05 12:20:12
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    zadzwonilem jeszcze do aso i tam gosc mi powiedzial ze ten problem to nie
    problem - nie ma (wg jego slow) mozliwosci zebym cos doplacal do naprawy.

    robie w ASO i biore zastepczy, compensa teraz zaplaci za swoja dupna wycene

  • 8. Data: 2010-11-05 12:24:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Michał Gut

> [...]
    > naprawy.
    >
    > robie w ASO i biore zastepczy, compensa teraz zaplaci za swoja dupna

    A ten "gość z ASO" to jakiś Twój guru że tak mu wierzysz w każde słowo? ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2010-11-05 12:32:08
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > A ten "gość z ASO" to jakiś Twój guru że tak mu wierzysz w każde słowo? ;)

    nie, ale mam juz jakis punkt zaczepienia
    dosc szczegolowo opowiadal o procedurze i wymaganiach.
    poza tym biegam do ichniego aso od czasu do czasu po czesci:P

  • 10. Data: 2010-11-05 12:58:13
    Od: "Mac" <3...@b...com.pl>

    > Albo nie i bujasz się bez kasy po sądzie.
    > Właśnie to przerabiam, z tą różnicą, że ja zażądałem NAJPIERW kasy od PTU,
    > a potem dam do naprawy.

    Ty już się "bujasz" po sądzie? Masz jakieś doświadczenia ?
    Ja zdaje się lada chwila też będę - szkoda likwidowana z OC sprawcy.
    Ubezpieczyciel na podstawie swojego protokołu z oględzin i wyceny wartości
    auta przed szkodą orzekł, że jest szkoda całkowita i wypłacił różnicę kwoty
    (auto przed szkodą - auto po szkodzie = otrzymana kasa), która oczywiście
    nie pokrywa kosztów naprawy. Na podstawie posiadanych przeze mnie dokumentów
    tj. wycena wartości auta przez rzeczoznawcę i kosztorys naprawy wynika, że
    nie jest to szkoda całkowita.
    Macie jakieś doświadczenia w takich sprawach lub jakieś sugestie?

    --
    Mac