  • 91. Data: 2012-01-03 13:56:20
    Temat: Re: miesiąc z androidem
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > Z tego co pisze AL tak samo jest w Androidzie.
    > Nic nie jest "przekombinowane" tylko jak nie masz klawiatury
    > sprzętowej i radzisz sobie ekranem dotykowym to tak właśnie masz.

    A właśnie że nie mam żadnej idiotycznej lupy, tylko po prostu kursor się
    pojawia po przytrzymaniu paluchem. I wystarczy.

    W każdym razie nie wiem z czym mają problem ludzie bojący się ekranów
    pojemnościowych.

  • 92. Data: 2012-01-03 13:58:06
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > miec antypatie do kogos bo uzywa czegos, hmmmm

    Nie bo używa, tylko bo chodzi i opowiada bzdury, że smartfon to z definicji
    telefon zjebany przez producenta, który nabywca musi poprawiać. I że taki
    jest lepszy od tych niezepsutych, bo ma "możliwości".

  • 93. Data: 2012-01-03 14:00:32
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Skrypëk nabazgrał(a):

    > W każdym razie nie wiem z czym mają problem ludzie bojący się ekranów
    > pojemnościowych.

    Nie działa w czasie zimy jak chcesz obsługiwać rękawiczką :)

  • 94. Data: 2012-01-03 14:01:51
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > to co wymieniles spokojnie zrobisz na b.zaawansowanym telefonie lub
    > dowolnym smartfonie (nawet na e51 mialem skonfigurowana usluge
    > exchange). Jedynym kryterium w Twoim wypadku jest ekran.

    Czyli w ten okrężny sposób chcesz powiedzieć, że do normalnego użytku
    android się nie nadaje? Toto nie służy do normalnego korzystania, tylko do
    masturbowania się możliwościami przeróbki?

  • 95. Data: 2012-01-03 14:07:03
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 3 Jan 2012 14:35:34 +0100, Chris napisał(a):

    > To tylko parę funkcji niedostępnychyw XP:
    >
    > Rozpoznawanie SSD - brak w XP
    > Obsługa polecenia TRIM - brak w XP
    > Prawidłowe wyrównanie partycji - brak w XP
    >
    > To że do malucha wsadzisz silnik Ferrari nie onacza że będziesz nim śmigał
    > po torze 300km/h :)

    Ciii... bo mój usłyszy i przestanie działać.
    Ale to nie jest temat na tą grupę, więc skończcie już ten off-topic.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 96. Data: 2012-01-03 14:11:57
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Chris <a...@g...pl> wrote:
    > Skrypëk nabazgrał(a):

    > Nie działa w czasie zimy jak chcesz obsługiwać rękawiczką :)

    Bo klasyczny telefon się tak super obsługuje w rękawiczkach.

  • 97. Data: 2012-01-03 14:16:33
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > ale co ,

    A to, że gdyby nie to, że jeden jest circa 4:3 a drugi 16:19, to poza logiem
    byłyby nie do odróżnienia. Ergo wygląda jak bezczelny podszyw niczym buty
    abibas na bazarze.

    A że android zrzyna z iosa to druga sprawa.

  • 98. Data: 2012-01-03 14:18:39
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    AL nabazgrał(a):

    > Dysk SSD w grach nie odgrywa takiej roli jak wlasnie grafika.
    > Sie szarpnolem na Radeona 6990, ram od HyperX 1600MHz, procesor i5-2500K -
    > chodzi od razu na 4.3GHz (ust.optymalne dobrane aut.przez plyte - a
    > moglbym go pocisnac wiecej, bo da sie) na chipsecie Z68.
    > Chyba do gier obecnie ciezko znalezc cos lepszego?

    Dużo lepszym wyjściem jest kupno Radka HD6970 niż wydawanie na HD6990 ze
    względu na to że mało programów wykorzystuje tryb CrossFire zastosowany w
    ATI i wydajność jest tylko wysoko słupkowana w benchmarkach poza tym marnie
    to wygląda. Zresztą tak samo jest w przypadku NV z jej GTX 590 vs GTX 580,
    miałem GTX 295 swego czasu i zmieniłem na GTX 580 i różnica w wydajności
    jest spora na korzyść GTX 580.

    > jak i wersja systemu.
    > Na G1 (oryg. byl 1.6) mialem wgranego CyanogenModa 2.2.1 - znacznie lepiej
    > sie sprawowal (szybkosc) a i wiecej mozliwosci ze wzgl.ze czesc aplikacji
    > szlo juz instalowac na karcie a nie pamieci (G1 mial b.malo RAMU).
    > Nazwalem go 'malym,wolnym czolgiem' - zrobil wszystko ale predkoscia nie
    > zachwycal (ale wszak G1 byl pierwszym telefonem z androidem - wiec co tu
    > wymagac od niego wiecej).

    Nie powiem Ci bo użytkuję androida od modelu Desire HD i po wgraniu innego
    romu widać różnicę.

    > to kup im cyfrowa ramke - tansza od tableta a tez ekran 10" ;)

    Mają :) ale na ramkę nie wyślę i, MMS-a z zdjęciem :)

    > to co wymieniles spokojnie zrobisz na b.zaawansowanym telefonie lub
    > dowolnym smartfonie (nawet na e51 mialem skonfigurowana usluge exchange).
    > Jedynym kryterium w Twoim wypadku jest ekran.

    Obsługa stron jako administrator ?? gdzie muszę patrzeć i monitorować
    stronki ... haha tylko ekran monitora, tablet lub telefon z dużym ekranem.
    Dzięki temu na jednej z użytkowanych stronek znalazłem babola bo nie da się
    przesunąć suwaka (mam podziałkę 10-100%) da się go zaznaczyć ale już nim nie
    ruszę.
    Dodam że wcześniej miałem N95 i obsługa neta klawiszami była fatalna, to
    może i fajne do przeczytania informacji z portalu ale nie do pracy.

  • 99. Data: 2012-01-03 14:22:52
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Skrypëk nabazgrał(a):

    > Bo klasyczny telefon się tak super obsługuje w rękawiczkach.

    Ale się da nawet żeby odebrać a tu nawet nie dasz rady odebrać bez zdjęcia
    rękawiczki.

    ps. ten temat wczoraj podał mi kolega z firmy bo stał na sylwka na placu w
    rękawiczkach i nie miał jak obsługiwać tel. mi i to nawet nie przyszło do
    głowy że ludzie mają takie problemy :)

  • 100. Data: 2012-01-03 14:30:41
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-03 15:16, Skrypëk pisze:
    > to, że gdyby nie to, że jeden jest circa 4:3 a drugi 16:19, to poza
    > logiem byłyby nie do odróżnienia. Ergo wygląda jak bezczelny podszyw
    > niczym buty abibas na bazarze.

    to chyba nie miales jednego i drugiego w rece
    (nie mowiac o uzywaniu)

    --
    pozdr
    Adam (AL)