  • 231. Data: 2012-01-18 00:52:59
    Temat: Re: miesiąc z androidem
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Faktyczmie, firmowy system nie może być zastosowaniem poważnym.

    Napisany we flashu? Jakaoś ostro hipsterska firma, bo raczej nie poważna.

    > O odsetkach nic nie pisałem, o czym przekonasz się, jeśli zadasz
    > sobie trud sprawdzenia w poprzednich postach.

    Mowa była zdaje się o użyteczności tabletów dla normalnych ludzi a nie dla
    niszowych psychopatów.

  • 232. Data: 2012-01-18 00:55:03
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak sie do niej dostac ?

    Zasadniczo nie ma potrzeby. Porządne tablety i telefony samodzielnie tego
    flasha obchodzą aplikacyjnie. Tudzież youtube przygotował specjalne wersje
    mobilne, które wyświetlają się automatycznie.

  • 233. Data: 2012-01-18 00:56:36
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    > ROTFL! Słów mi brak do ciebie. Ale i szkoda strzępić języka. EOT z
    > mojej strony, bo wyrosłem z piaskownicy.

    Aha. Czyli nie wolno ci używać nowszej i wygodniejszej wersji, mimo że
    działa szybciej a przynajmniej tak samo żwawo, bo ci religia zabrania.