  • 1. Data: 2019-05-25 10:29:24
    Temat: mobilne stanowisko pomiarowe
    Od: PeJot <P...@s...adre.nigdzie.pl>

    Czołem. Może ktoś coś podpowie. Szukam mebla, na kółkach, który ma być
    ruchomą podstawą pod miernik + jego wyposażenie + papiery ( DTRki,
    notatki itp ). Potrzebuję podjechać od jednej maszyny do drugiej i
    porobić serię pomiarów. Trzymanie wszystkiego na szyi, w rękach czy na
    zaolejonej podłodze jest bez sensu. Dotychczas znalazłem wynalazki typu

    https://www.conrad.pl/p/wozek-narzedziowy-toolcraft-
    wsw-203-wymiarydxsxw-684-x-470-x-820-mm-887092

    ale marzy mi się żeby toto było składane ( choć tu uparty nie jestem ).
    Jak nic nie znajdę to skończy się na projekcie własnym, pewnie z profili
    ITEM lub t.p. Jakieś sugestie ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2019-05-25 10:55:46
    Temat: Re: mobilne stanowisko pomiarowe
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 25 maja 2019 10:29:18 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:

    > ale marzy mi się żeby toto było składane ( choć tu uparty nie jestem ).
    > Jak nic nie znajdę to skończy się na projekcie własnym, pewnie z profili
    > ITEM lub t.p. Jakieś sugestie ?

    Kiedyś coś podobnego zrobiłem i jako podstawe wykorzystałem nogi od krzesła biurowego
    tego typu:
    https://www.enzopolska.pl/meble-kosmetyczne/taborety
    /4757,podstawa-krzesla-fotela-taboretu-z-pompa-op?gc
    lid=Cj0KCQjwz6PnBRCPARIsANOtCw1vWhDmgRoSZZoOpGYd1LW5
    U24xAAJjnBUE97tDMmg-syjotcJiHZAaAlT6EALw_wcB

  • 3. Data: 2019-05-25 12:29:11
    Od: PeJot <P...@s...adre.nigdzie.pl>

    W dniu 2019-05-25 o 10:55, Kris pisze:

    > https://www.enzopolska.pl/meble-kosmetyczne/taborety
    /4757,podstawa-krzesla-fotela-taboretu-z-pompa-op?gc
    lid=Cj0KCQjwz6PnBRCPARIsANOtCw1vWhDmgRoSZZoOpGYd1LW5
    U24xAAJjnBUE97tDMmg-syjotcJiHZAaAlT6EALw_wcB

    Pomysł jest, ale obawiam się że kółka w kontakcie z zaolejoną podłogą
    długo nie pożyją.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 4. Data: 2019-05-25 12:35:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 25 maja 2019 12:29:04 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:

    > Pomysł jest, ale obawiam się że kółka w kontakcie z zaolejoną podłogą
    > długo nie pożyją.

    Kółka są wymienne, kosztują grosze, można tez kopic trochę droższe silikonowe

  • 5. Data: 2019-05-25 14:10:22
    Od: PeJot <P...@s...adre.nigdzie.pl>

> [...]
    lid=Cj0KCQjwz6PnBRCPARIsANOtCw1vWhDmgRoSZZoOpGYd1LW5
    U24xAAJjnBUE97tDMmg-syjotcJiHZAaAlT6EALw_wcB

    Stabilne toto jest ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 6. Data: 2019-05-25 17:54:59
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 25.05.2019 o 10:29, PeJot pisze:
> [...]
    >

    > ale marzy mi się żeby toto było składane ( choć tu uparty nie jestem ).
    > Jak nic nie znajdę to skończy się na projekcie własnym, pewnie z profili

    https://allegro.pl/oferta/beta-wozek-narzedziowy-skl
    adany-szafka-zamek-c27s-7234662449

    P.P.

  • 7. Data: 2019-05-25 21:15:12