  • 11. Data: 2014-05-02 19:33:03
    Temat: Re: mój pierwszy program...
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    chyba się przerzucę na Visual Basic, tylko jak w nim obsługuje się
    RS232? może Ktoś wie? ;o)))

  • 12. Data: 2014-05-02 21:16:01
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 02/05/2014 18:32, tusk, donald tusk wrote:
> [...]
    =vs.85%29.aspx

    > no własnie ta strona jest mocno niekompletna...
    > np.: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ff485921%28v
    =vs.85%29.aspx

    Dlaczego uważasz, że twój przykład jest niekompletny?

  • 13. Data: 2014-05-02 22:29:37
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    gdzie jest opisany format pliku RC w MSDN dla VS 6.0 i w nowym MSDN na
    stronie MS?

  • 14. Data: 2014-05-02 22:55:44
    Od: "intuicjonista" <n...@b...pl>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:lk0v7i$c0g$1@node1.news.atman.pl...
    > gdzie jest opisany format pliku RC w MSDN dla VS 6.0 i w nowym MSDN na
    > stronie MS?

    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desk
    top/aa380599(v=vs.85).aspx
    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desk
    top/aa381045(v=vs.85).aspx

    to są koncepcje całkowicie przestarzałe - ze 2 epoki wstecz -
    celowo nie eksponowane przez MS - bo nie zaleca się ich używania
    Utrzymywane tylko w celu zachowania zgodności ze starymi wersjami.

    Ale uczymy sie na błedach - taką mamy rzeczywistość :))))

  • 15. Data: 2014-05-02 23:14:27
    Od: "intuicjonista" <n...@b...pl>

    Użytkownik "intuicjonista" <n...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    top/aa381045(v=vs.85).aspx

    > to są koncepcje całkowicie przestarzałe - ze 2 epoki wstecz -

    czyli z okresu 16-bitowych windows 3.0
    http://www.csn.ul.ie/~caolan/publink/winresdump/winr
    esdump/doc/resfmt.txt

  • 16. Data: 2014-05-03 11:01:44
    Temat: Re: m?j pierwszy program...
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    dzięki wielkie, nie wiem jakim cudem Ty to znalazłeś,
    a w MSDN dla VS 6 to gdzieś jest też opisane?

  • 17. Data: 2014-05-03 11:23:00
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    http://zsyp.eu/smieci/msdn-6.PNG

    gdzie to znajdę w tym MSDNie?

    trochę jest w Platform SDK, ale nie wszystko, nie ma czy jak źle szukam?

  • 18. Data: 2014-05-03 12:06:38
    Od: "intuicjonista" <n...@b...pl>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:lk2chk$p7k$1@node2.news.atman.pl...
    > http://zsyp.eu/smieci/msdn-6.PNG
    >
    > gdzie to znajdę w tym MSDNie?
    >
    > trochę jest w Platform SDK, ale nie wszystko, nie ma czy jak źle szukam?

    tam jest opcja szukania - trzeba jej używać
    - nikt tego za Ciebie nie zrobi :))))

    z MSDN - jest trudno zwłaszcza,ze starymi
    - tam jest wszystko tylko trudno to znaleźć

    przyznam Ci się,że kiedy pierwszy raz
    zetknąłem sie z MSDN - i mając ze 100 CD
    nie mogłem niczego znaleźć - stwierdziłem,ze
    chyba jestem zbyt ograniczony umysłowo
    by się tym zajmować :))))

    Ale po pewnym czasie zorientowałem sie,ze to celowy
    zabieg - dostajesz wszystko w nadmiarze - więc
    nie mozesz miec pretensji,że nie ma -
    Skoro jest a nie mozesz znaleźć to twoja wina
    - słabo szukasz . Tak o to można dać nie dając :))))))

    ale teraz ( po tylu latach) masz w sieci tyle gotowców
    i dyskusji z tamtego okresu - że tylko pytać google

    pytałeś gdzieś o asm :
    http://win32assembly.programminghorizon.com/tutorial
    s.html

  • 19. Data: 2014-05-03 12:50:14
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu piątek, 2 maja 2014 19:33:03 UTC+2 użytkownik tusk, donald tusk napisał:
    > chyba się przerzucę na Visual Basic, tylko jak w nim obsługuje się
    >
    > RS232? może Ktoś wie? ;o)))

    a taki port wogole wystepuje we wspolczesnych kompach? (pytanie tak na marginesie) ja
    sam jakos niegdy nie umialem poznac jaki to jest, taki stary trapezowy od myszy? mam
    z tylu kompa trzy takie male jeden f drugi m a trzeci to nie wiem bo siedzi w nim
    sygnal od monitora a nie chce odkrecac wtyczki do tego jednen taki zenski wiekszy
    wielki rozowy - do czego sa te porty?

  • 20. Data: 2014-05-03 13:00:07
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-05-03 12:50, firr pisze:

> [...]
    sygnal od monitora a nie chce odkrecac wtyczki do tego jednen taki zenski wiekszy

    to znaczy ja będę używał USB->RS232 adapterka