  • 21. Data: 2004-07-11 09:09:17
    Temat: Re: moze to nie 'problem' PL internetu, ale...
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Neas wrote:
    > Trochę tak, trochę nie.

    tak .. troche w ciazy ...

    > Ja np. większe pliki wystawiam zwykle via ftp/http, ale trzeba
    > zdawać sobie sprawę, że wiele osób nie może tego zrobić lub nie
    > potrafi. Coraz większa pojemność skrzynek mail jest zupełnie
    > naturalna i nie należy nad tym rozpaczać, bo po prostu tak musi
    > być. Można się natomiast cieszyć, że firma home.pl powiększa
    > takze konta obecnych klientów, a nie tylko tych nowych.

    bez przesady, jest takze wiele darmowych serwerow www, a obsluga sprowadza
    sie do klikania ...
    pozatym ... skoro dali juz wieksze skrzynki to powinni pomyslec tez o
    edukacji ...
    np. teraz "sprowokowany reklama" user zacznie wysylac 50 maili z wieeeelkim
    zalacznikiem ... ale z drugiej strony ... posiadacze nerwostrady dostana
    bialej goraczni zanim przesla swoja kolekcje mp3 a skolei ich znajomi na
    nerwostradzie (128) dodstana bialej goraczki jak dostana te wiadomosci bo im
    limit w oczach spadnie ;-)

    moze to ma sens ? ;-)

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 22. Data: 2004-07-11 15:27:01
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako DooMiniK <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> w artykule
    <news:ccqjpu$jag$1@nemesis.news.tpi.pl> pisze:

    > Andrzej P. Wozniak <u...@f...onet.pl> zapodał(a):
    > W zależności od świadczonych usług, tj. w swojej kategorii:
    > porównywalni, czyż nie? Z innej strony: a co ma do tego pozycja?

    Podmioty dominujące na rynku są problemem z definicji.

    W lodówce jest SPAM. ONI o to zadbali.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 23. Data: 2004-07-11 16:23:17
    Od: Neas <n...@u...neas.ws>

    "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl> pisze:

    >Podmioty dominujące na rynku są problemem z definicji.

    Dlaczego?

    --
    Neas, n...@u...neas.ws, http://www.drzwi.org

  • 24. Data: 2004-07-11 17:43:53
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Neas <n...@u...neas.ws> w artykule
    <news:40f16879$1@news.home.net.pl> pisze:

    > Dlaczego?

    Bo taka jest definicja.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 25. Data: 2004-07-11 21:58:16
    Od: Neas <n...@u...neas.ws>

    "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl> pisze:

    >Bo taka jest definicja.

    To wyczytałem już w poprzednim mailu. Pytałem, dlaczego
    'podmioty dominujące na rynku są problemem z definicji' czyli innymi
    słowy 'dlaczego definicja mówi, że podmioty dominujące na rynku
    są problemem'. A uściślając jeszcze bardziej -- czy *każdy*
    podmiot dominujący na rynku musi tym problemem być?

    --
    Neas, n...@u...neas.ws, http://www.drzwi.org