  • 11. Data: 2012-01-24 20:16:24
    Temat: Re: myjnia bezdotykowa
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Non-stop.

    Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    Pozdrawiam!

  • 12. Data: 2012-01-24 20:23:10
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-24 20:15:32 +0100, "M1SLQ" <m...@m...o2.pl> said:

    > Tak, jest tam napisane żeby nie myć silnika, nie używać własnego
    > sprzętu i nie lać wody na ludzi oraz na panel kontrolny myjni.
    > Pracownika jeszcze tam nie widziałem.

    A ja w każdej, którą widziałem. I w tych przy Orlenach, i w tych ze
    słonikiem, i w tych noname. Pracownik pilnuje interesu, rozmienia
    banknoty, udziela informacji...

    > Hehe ;) Dokształć się w kwestii imiesłowów (czynnych i biernych) w
    > kontekście podmiotu domyślnego ;)

    Wrzucając monetę czas jest liczony?
    Idąc do szkoły wykoleił się tramwaj?
    ;>

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2012-01-24 20:59:18
    Od: to <t...@i...pl>

    begin M1SLQ

    > Hehe ;) Dokształć się w kwestii imiesłowów (czynnych i biernych) w
    > kontekście podmiotu domyślnego ;)

    Raczej Ty się dokształć.

  • 14. Data: 2012-01-24 21:05:35
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Raczej Ty się dokształć.

    Zrobione, dziękuję za sugestię ;) Ty zaś spróbuj wypowiadać się
    merytorycznie, kosztem ograniczenia trollowania.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2012-01-25 00:13:22
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Tatanka" wrote:
    > Ja korzystam w Trójmieście.

    Ja też, EHRLE na Chełmie koło Netto. Mają psikacz do felg, który ładnie
    działa i nie zostawia smug.

    1. Czas liczony jest od wybrania programu.
    2. Czas nie jest zależny od wybranego programu. Osobiście używam tylko
    1 (mycie mikroproszkiem) i 4 (spłukiwanie wodą zdemineralizowaną).
    3. Nie spotkałem się.
    4. Czas jest różny w zależności od myjni, zazwyczaj 45-50s za 1zł,
    czasami w pewnych godzinach jest wydłużony, np. wieczorem.

    Sporym plusem jest to, że można się dogadać i poza godzinami szczytu
    umyć auto ręcznie, po czym spłukać zdemineralizowaną. Dużo lepszy efekt,
    niż myjnie ręczne, po których często zostają nieładne smugi i źle
    umyte felgi.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 16. Data: 2012-01-25 00:53:54
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2012-01-24 20:14, AZ pisze:

    > To gdzie Ty myjesz?

    Na większości myjni (niezależnych, nie na stacjach benzynowych) aktualnie jest 28s za
    1PLN.

    > Nie spotkałem niżej niż 45s tzn BP, Orlen, Ehrle. Na Radzymińskiej
    > koło OBI jest fajna myjnia, pół roku temu było tam 1PLN=1min, jest szczota i dobrze
    myje.

    było... jak na każdej innej. Przez pierwsze pare m-cy jest 1:1, później 45s, 40, 35,
    30,
    28...

  • 17. Data: 2012-01-25 12:07:57
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Na większości myjni (niezależnych, nie na stacjach
    > benzynowych) aktualnie jest 28s za > 1PLN.

    Może w stolycy, gdzie jak wiadomo większość rzeczy nie ma
    logicznego uzasadnienia ;-). W np. Szczecinie nie wiem czy
    byś znalazł taką myjnię, gdzie za 1 PLN jest 30 sek.
    Ostatnio jakoś dziwnie dużo tych myjni u nas powstaje i w
    większości jest 45 sek/1 PLN, a w nocy chyba nawet 50-55
    sek.

  • 18. Data: 2012-01-25 18:33:16
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-24 21:05:35 +0100, "M1SLQ" <m...@m...o2.pl> said:

    > Zrobione, dziękuję za sugestię ;)

    I chwała niebiosom.

    > Ty zaś spróbuj wypowiadać się

    Ile masz lat? Bo dostałeś odpwoiedzi, ale postanowiłeś czepiać się
    swoich braków w wykształceniu - może więc poświęć się nadrabianiu
    zaległości?
    ;>

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2012-01-25 19:49:05
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Ile masz lat? Bo dostałeś odpwoiedzi, ale postanowiłeś czepiać się
    > swoich braków w wykształceniu - może więc poświęć się nadrabianiu
    > zaległości?
    > ;>

    Dobry pomysł, dziękuję! Może też kiedyś do tego dojrzejesz i pójdziesz
    moim śladem ;)

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2012-01-27 13:30:16
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-01-24 20:15, M1SLQ pisze:

> [...]
    >
    > Hehe ;) Dokształć się w kwestii imiesłowów (czynnych i biernych) w kontekście

    Zaprawdę powiadam ci, a moja żona (doktor filologii polskiej) potwierdza, że takie
    ich użycie
    nie mieści się póki co w normie językowej. Choć rada językowa nieustannie działa :)