  • 1. Data: 2012-01-24 16:28:32
    Temat: oplata za autostrady Warszawa->Czempiń.
    Od: Pawel Mojski <p...@p...net>

    Hej Grupowicze!

    Dawno nie jechałem więc nie wiem ile zapłacę za autostradę na odcinku
    jak w temacie?

    Z góry dzięki za pomoc.

    Pozdr,
    Paweł

  • 2. Data: 2012-01-24 17:08:13
    Temat: Re: oplata za autostrady Warszawa->Czempiń.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 Jan 2012 16:28:32 +0100 osobnik zwany Pawel Mojski
    wystukał:

    > Hej Grupowicze!
    >
    > Dawno nie jechałem więc nie wiem ile zapłacę za autostradę na odcinku
    > jak w temacie?

    w Warszawie nic bo autostrady tu nie stwierdzono, podobnie jak w Czempinie

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2012-01-24 17:15:37
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "Pawel Mojski" <p...@p...net> napisał w wiadomości
    > Dawno nie jechałem więc nie wiem ile zapłacę za autostradę na odcinku jak
    > w temacie?

    Zagadka: które z największych miast w Polsce jako jedyne nie ma autostrady?
    Podpowiem, że nie jest to Gdańsk, Wrocław, Łódź, Kraków, Szczecin, Katowice.

  • 4. Data: 2012-01-24 18:50:11
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    wiadomości news:jfmlf9$8l3$1@usenet.news.interia.pl...
> [...]
    >
    > Zagadka: które z największych miast w Polsce jako jedyne nie ma
    > autostrady? Podpowiem, że nie jest to Gdańsk, Wrocław, Łódź, Kraków,

    Warszawa DC ? :-)

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 5. Data: 2012-01-24 20:26:50
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Zagadka: które z największych miast w Polsce jako jedyne nie ma
    > autostrady? Podpowiem, że nie jest to Gdańsk, Wrocław, Łódź, Kraków,
    > Szczecin, Katowice.

    Lublin, Białystok, Rzeszow, Olsztyn, Kielce...poza tym pytanie jest
    debilne.

    sz.

  • 6. Data: 2012-01-25 09:14:15
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Lublin, Białystok, Rzeszow, Olsztyn, Kielce...poza tym pytanie jest
    > debilne.

    Nie ma debilnych pytań, są tylko debilne odpowiedzi. Pytanie było w zasadzie
    retoryczne i miało zwrócić uwagę na paradoks braku autostrady w Warszawie,
    podczas gdy *każde* z większych miast w Polsce ma dostęp do autostrady.
    Sądzę, że autor wątku również napisał go w podobnym celu...

    No coż, czekamy na A2...

  • 7. Data: 2012-01-25 10:22:51
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Nie ma debilnych pytań, są tylko debilne odpowiedzi.

    Mylisz sie, moja odpowiedz byla retoryczna na debilnie zadane pytanie.

    > Pytanie było w zasadzie retoryczne i miało zwrócić uwagę na paradoks braku
    > autostrady w Warszawie,

    Co ty powiesz, serio ?

    > podczas gdy *każde* z większych miast w Polsce ma dostęp do autostrady.
    > Sądzę, że autor wątku również napisał go w podobnym celu...

    Jak widac, nie "kazde z wiekszych": Lublin, Białystok, Rzeszow, Olsztyn,
    Kielce, Radom...

    > No coż, czekamy na A2...

    Ja nie czekam.

    sz.

  • 8. Data: 2012-01-25 10:48:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-24 16:28, Pawel Mojski pisze:
    > Hej Grupowicze!
    >
    > Dawno nie jechałem więc nie wiem ile zapłacę za autostradę na odcinku
    > jak w temacie?

    Viamichelin podaje 62,36 (203 km na autostradzie).

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 9. Data: 2012-01-25 13:04:19
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
> [...]
    >
    > Zagadka: które z największych miast w Polsce jako jedyne nie ma
    > autostrady? Podpowiem, że nie jest to Gdańsk, Wrocław, Łódź, Kraków,
    zagadka nr 2:
    która stolica (szt. 1) państwa europejskiego nie autostrady?

  • 10. Data: 2012-01-25 13:20:04
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-01-25 13:04, *PH* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > zagadka nr 2:
    > która stolica (szt. 1) państwa europejskiego nie autostrady?

    Podgorica, Sarajewo, Andora, Kiszyniów (choć tu nie mam pewności) - coś
    ominąłem? :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l