  • 11. Data: 2009-06-05 10:37:03
    Temat: Re: na stacjonarne - gdzie najtaniej?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Michal L" <m...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:h0aq2o$6fv$1@inews.gazeta.pl...
    > Na stacjonarne? Nie ma lepszej opcji jak w Tak Tak 29 groszy za
    > GODZINE....I tego nic nie pobije....Zadne tam pakiety i inne bzdety ....
    To sie zgadza, ale zalezy do czego :)
    Najbardziej tagretowe obszary 0,29/h to:

    1. Posiadanie niekonkubentnego partnera, dostepnego pod Era/stacjonarnym.
    2. Zastosowania typu zdalna pomoc egzaminacyjna.

    Gdyby jeszcze dorzucili konferencje w TT, to by mozna bylo robic za
    rodzinnego telefoniste :)

  • 12. Data: 2009-06-05 11:16:21
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Michal L" <m...@o...eu> napisał w wiadomości
    >
    > Pod WARUNKIEM że KAŻDA rozmowa trwa dłużej niż 6 MINUT !

    dlaczego niby 6 minut?? - jak w super PLEJ i innych masz 29 groszy za
    minutę??

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 13. Data: 2009-06-05 11:20:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Bebe pisze:
    > Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >

    > dlaczego niby 6 minut?? - jak w super PLEJ i innych masz 29 groszy za
    > minutę??

    Nieprawda, w PLEJ jest 5gr/min.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2009-06-05 11:28:21
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h0asgj$d55$1@news.onet.pl>,
    "SDD" <s...@t...pl> wrote:

> [...]
    > 2. Zastosowania typu zdalna pomoc egzaminacyjna.
    >
    > Gdyby jeszcze dorzucili konferencje w TT, to by mozna bylo robic za

    OK, to sa jakies ektremalne zastosowania.
    Tyle ze te 29gr minute jest konkurencyjne juz po pierwszej minucie.

    TA

  • 15. Data: 2009-06-05 11:29:22
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    > Nieprawda, w PLEJ jest 5gr/min.

    a możesz konkretniej??

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 16. Data: 2009-06-05 11:31:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Bebe pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > a możesz konkretniej??

    A może sobie sprawdzisz, skoro już na ten temat dyskutujesz?

    http://web.playmobile.pl/pl/uslugi/pakiet-100-minut-
    w-play-fresh/index.html

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2009-06-05 11:46:48
    Od: gregor <g...@s...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Nieprawda, w PLEJ jest 5gr/min.

    Tak naprawde wychodzi 10 groszy - przy zalozeniu, ze wygadasz 100%
    pakietu 100 min, ktory kupujesz za 5 zl, dzieki czemu pozniej masz
    mozliwosc wygadania tych minut po 5 gr ...

    gregor

  • 18. Data: 2009-06-05 11:53:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    gregor pisze:

    > Tak naprawde wychodzi 10 groszy - przy zalozeniu, ze wygadasz 100%
    > pakietu 100 min, ktory kupujesz za 5 zl, dzieki czemu pozniej masz
    > mozliwosc wygadania tych minut po 5 gr ...

    Ludzie, czytajcie!

    Jak wykupisz pakiet 100 minut za 5zł, to przez 100 kolejnych minut
    rozmawiasz za 0gr/min, jeśli już tak rozumujesz.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2009-06-05 12:27:21
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 05 Jun 2009 10:17:05 +0200, a...@p...pl wrote:

    >czesc,
    >
    >jak dzwonic najtaniej na stacjonarne z komorki?
    >
    >w Play jest taryfa na firmie: firmowa 25 zl/netto i w ramach abo jest
    >1000 minut na stacjonarne i play. W wyzszych jest odp. wiecej.
    >
    >Czy u innych komorkowcow sa jakies podobne taryfy, gdzie duzo jest
    >stacjonarnych?

    ale sie rozgadaliscie, dzieki

    ale nie do konca zrozumieliscie moja intencje. Przeliczajac Play dla
    Firm za 25 zl/netto dostaje sie 1000 minut (stacjonarne i Play - ale
    play tu nie biore pod uwage). A chodzilo o zastosowanie typu
    "stacjonarne dzwonienie".

    wiec: 25zl/1000min = 0,025 zl = 2.5 gr za minute

    czytelne, proste, bez jakis warunkow typu.........................
    Gdzies mam szukac dalej? Czy nic nie znajde lepszego?

    --
    ThinkXtra

  • 20. Data: 2009-06-05 13:03:36
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    gregor pisze:

    > Tak naprawde wychodzi 10 groszy - przy zalozeniu, ze wygadasz 100%
    > pakietu 100 min, ktory kupujesz za 5 zl, dzieki czemu pozniej masz
    > mozliwosc wygadania tych minut po 5 gr ...

    Czy do tego trzeba jeszcze płacić za abonament m-cznie?

    --
    animka