  • 31. Data: 2009-06-05 18:13:41
    Temat: Re: na stacjonarne - gdzie najtaniej?
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Animka" news:h0b77b$j5m$1@node1.news.atman.pl

    > Dzięki.

    No problem :)

  • 32. Data: 2009-06-05 18:47:34
    Od: "Tomasz Pająk" <t...@e...gliwice.pl>

    > Najbardziej tagretowe obszary 0,29/h to:
    >
    > 1. Posiadanie niekonkubentnego partnera, dostepnego pod Era/stacjonarnym.
    > 2. Zastosowania typu zdalna pomoc egzaminacyjna.

    3. Elektroniczna niania

  • 33. Data: 2009-06-06 06:52:18
    Od: "wk" <j...@...bazin>

    Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Czy możesz to udowodnić matematycznie?

    Matematycznie nie.
    Raczej psychologicznie.
    Mi bardzo odpowiada ze rozmawiajac nie musze sie streszczac :)
    Wszystko zalezy od sposobu uzywania telefonu.
    Dla ludzi czesto wykonujacych krotkie rozmowy w stylu: "wyjdz, czekam pod
    klatka" oferta jest bez sensu, ale osob ktore lubia czasami dluzej pogadac
    zabawa zaczyna byc oplacalna.
    Zauważ ze w pleju 5gr/min to pakiety, ktorych trzeba pilnowac i minuty sa
    terminowe.
    Poza tym dochodzi bardzo nieprzyjemny wysoki interconnect do pleja...

    Jak dla mnie wystarczy.

    pozdrawiam, wk

  • 34. Data: 2009-06-06 08:38:11
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 5 Jun 2009 15:23:05 +0200, "tomek" <t...@n...mam> wrote:

> [...]
    _Promocji_Umowa_Bez_Telefonu.pdf

    >tylko w tych taryfach chyba jest 500 minut tylko do Playa i drugie 500 minut
    >do Play i stacjonarne.

    tu jest tylko Play, o stacjonarnych nic nie jest napisane

    --
    ThinkXtra

  • 35. Data: 2009-06-06 09:20:48
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "wk" <j...@...bazin> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    pl...

    > Matematycznie nie.
    > Raczej psychologicznie.

    No właśnie. Co też czynią marketingowcy ery.

> [...]
    > klatka" oferta jest bez sensu, ale osob ktore lubia czasami dluzej pogadac

    I takie podejście do tematu jest bardziej uczciwe. Wciskanie kitu 29<5 jest
    manipulacją.

    > Zauważ ze w pleju 5gr/min to pakiety, ktorych trzeba pilnowac i minuty sa
    > terminowe.

    Generalnie w prepaidzie tarzeba czegoś pilnować. To oferta nie dla leniwych
    ale za to nagrodą są też niższe koszty. Dla leniwych jest abonament i tam
    się
    płaci za ten komfort .

    > Poza tym dochodzi bardzo nieprzyjemny wysoki interconnect do pleja...

    Rujnujący budżet dzwoniących? ~ 70-80 gr w naliczaniu sekundowym do playa ?
    A w ubiegłym roku jakoś takie stawki nie rujnowały nikogo. W taktaku Happy
    jest
    nadal 77 gr w pierwszych miesiącach do oranża i plusa. :-)))

  • 36. Data: 2009-06-06 11:53:06
    Od: "wk" <j...@...bazin>

    > No właśnie. Co też czynią marketingowcy ery.

    Mowiac "psychologicznie" mialem na mysli moj wewnetrzny spokoj w trakcie
    dluzszej rozmowy ;)

    > I takie podejście do tematu jest bardziej uczciwe. Wciskanie kitu 29<5
    > jest manipulacją.

    29gr/h < 5gr/min, prawda? ;)
    Oczywiscie dla lubiacych dlugo rozmawiac.
    Idac Twoim tokiem rozumowania minuta w TT kosztuje ponad 17zł! (przy
    rozmowach trwajacych 1s).
    Tylko ze to bez sensu jest.

> [...]
    > leniwych
    > ale za to nagrodą są też niższe koszty. Dla leniwych jest abonament i tam

    Ale wlasnie w TT 29gr/h nic nie trzeba pilnowac!
    I jest to bardzo wygodne.

> [...]
    > jest
    > nadal 77 gr w pierwszych miesiącach do oranża i plusa. :-)))

    Przy 80gr/min sobie dluzej nie pogadasz, bo szkoda kasy...

    Reasumujac, kupilem 2 startery play fresz dla dziadków, zeby mieli aktywne
    karty przez caly rok. Zeby mogli zadzwonic w razie czego a nie co chwila
    doladowywac i zeby kasa zostawala. Po co? Bo jest to bardzo wygodne i tanie
    :)

    pozdrawiam, wk

  • 37. Data: 2009-06-06 12:28:22
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Mowiac "psychologicznie" mialem na mysli moj wewnetrzny spokoj w trakcie
    > dluzszej rozmowy ;)

    A co ze spokojem w rozmowach do np. 3 minut gdy wiesz, że mogłbyś zapłacic
    15 gr, a
    płacisz 29 gr ? A półtoraminutowe? Kiedy np. ustalasz miejsce spotkania? 7,5
    gr => 29 gr.?
    Czy to nie jest frustrujące?

> [...]
    > Oczywiscie dla lubiacych dlugo rozmawiac.
    > Idac Twoim tokiem rozumowania minuta w TT kosztuje ponad 17zł! (przy

    Ale tak jest :-) Zresztą sprawdź w bilingu ile masz minut pozostających do
    6, a ile je przewyższających.
    Odejmij jedne od drugich i wyjdzie Ci w przybliżeniu czy ta wersja
    naliczania w Twoim przypadku ma sens.

    > Ale wlasnie w TT 29gr/h nic nie trzeba pilnowac!
    > I jest to bardzo wygodne.

    A konto uzupełnia się samo ? ;-) Ale ok. koszt tej wygody to te krotkie
    połączenia taryfikowane w wyższej opłacie za sekundę. Chcesz to masz :-)

> [...]
    > karty przez caly rok. Zeby mogli zadzwonic w razie czego a nie co chwila
    > doladowywac i zeby kasa zostawala. Po co? Bo jest to bardzo wygodne i

    I tego brakuje mi w erze, i to będzie powodem mojego przeniesienia numeru do
    playa w październiku.
    Na chwilę obecną mam erę i playa, i wolałbym ten stan utrzymać.Dlatego nie
    chcę aby era zadowalała
    się tą wersją magicznej "29" bo dla mnie jest bez sensu. Jako fon do
    pogaduszek rodzinnych mam Voipa.

  • 38. Data: 2009-06-06 16:17:07
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h0bddt$c7v$1@news.interia.pl...

    > 5, 9 lub 30 zł jeżeli nie przenosisz numeru.
    > 9 lub 30 zł jeżeli przenosisz numer.

    Przy czym 9 - tylko w teorii.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 39. Data: 2009-06-06 18:05:15
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

    _Promocji_Umowa_Bez_Telefonu.pdf

    > tu jest tylko Play, o stacjonarnych nic nie jest napisane

    Ja rozumiem to tak ze w ofercie Tylko SIM Firmowa 25 dostajesz 500 do Play i
    500 do Play na stacjonarne oraz upust 50% na abonament
    http://dlafirm.playmobile.pl/pl/oferta/Promocje/umow
    a-bez-telefonu/index.html
    Dopytaj w Play.

  • 40. Data: 2009-06-06 21:44:42
    Od: jack <n...@s...pl>

> [...]
    > ale za to nagrodą są też niższe koszty. Dla leniwych jest abonament i tam

    A czego ja mam pilnowac, na koncie 1000 zl i waznosc do maja 2010