  • 1. Data: 2002-03-29 04:58:36
    Temat: neostrada vs FrameRelay ADSL
    Od: "razer" <k...@p...com>

    Roznica w cenie jest dosyc ogromna (jesli chodzi o mniejsze szybkosci). Czy
    mozliwosciami obie uslugi rowniez sie bardzo roznia?

  • 2. Data: 2002-03-30 22:57:48
    Temat: Re: neostrada vs FrameRelay ADSL
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...com.invalid>

    W artykule <a802n6$gj$1@news.onet.pl>, razer napisał(a):

    > Roznica w cenie jest dosyc ogromna (jesli chodzi o mniejsze szybkosci). Czy
    > mozliwosciami obie uslugi rowniez sie bardzo roznia?

    Jężeli po tym miałby być dostęp do Internetu, to dodatkowo:
    * możesz mieć przydzieloną pulę IP
    * mieć własnego rev'a

    Ale to chyba wszystkie dodatki..

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+