  • 1. Data: 2011-12-31 00:20:10
    Temat: najszybsza ciężarówka w republice bananowej RP to ...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Dupa, wcale nie różowy jelcz ;)))))

    http://www.youtube.com/watch?v=jsOAuYheZUk

  • 2. Data: 2011-12-31 00:29:39
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > Dupa, wcale nie różowy jelcz ;)))))
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=jsOAuYheZUk

    To niemożliwe, przecież troll Artur już dawno, powiedział, że władza
    nigdy się nie myli, a każdy mandat trzeba płacić bez szemrania.

  • 3. Data: 2011-12-31 00:43:53
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2011-12-31 00:29, to pisze:
    > begin Rafał \"SP\" Gil

    > To niemożliwe, przecież troll Artur już dawno, powiedział, że władza
    > nigdy się nie myli, a każdy mandat trzeba płacić bez szemrania.

    No tak.. mandat dostanie właściciel naczepy, sunącej (na wstecznym) 140 km/h.
    rejestracji ciągnika nie widać.... a może to jakieś Ferrari albo Lamborgini było ??

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 4. Data: 2011-12-31 00:51:33
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Przemysław Gubernat

    > No tak.. mandat dostanie właściciel naczepy, sunącej (na wstecznym) 140
    > km/h.

    Udowodnij, że tyle nie jechała.

  • 5. Data: 2011-12-31 02:10:21
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > Dupa, wcale nie różowy jelcz ;)))))
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=jsOAuYheZUk

    fotoradar zalapal luke pomiedzy naczepami/przyczepa

    stad ta predkosc przy blyskawicznie zmieniajacej sie powierzchni ktore
    nadalo pedu pomiarowi

  • 6. Data: 2011-12-31 10:40:48
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-31 01:10:21 +0000, "Kris_Poland" <n...@w...pl> said:

    > stad ta predkosc przy blyskawicznie zmieniajacej sie powierzchni ktore
    > nadalo pedu pomiarowi

    A działa zasada zaschowania pędu pomiaru?

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2011-12-31 10:49:08
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 31 Dec 2011 00:20:10 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >Dupa, wcale nie różowy jelcz ;)))))

    W którymś z filmików na YT jest pokazana Iskra, która pokazała ztcp
    132 km/h. Tylko jest problem, nic wtedy nie jechało.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2011-12-31 19:02:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-31, jerzu <t...@i...pl> wrote:

    > W którymś z filmików na YT jest pokazana Iskra, która pokazała ztcp
    > 132 km/h. Tylko jest problem, nic wtedy nie jechało.

    http://www.youtube.com/watch?v=0Vojihn_-KQ

    Zreszta byla tez sprawa tez z ciezarowka, SM przegrala jak gosc
    udowodnil ze ciezarowka ma kaganiec i nie mogla jechac iles tam.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2011-12-31 19:03:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-30, to <t...@i...pl> wrote:

    > To niemożliwe, przecież troll Artur już dawno, powiedział, że władza
    > nigdy się nie myli, a każdy mandat trzeba płacić bez szemrania.

    Wolne zarty! Powiedzial, ze bledy sie zdarzaja ale to margines i nic sie
    nie dzieje jak ktos raz na jakis czas zaplaci 200-300 PLN mandatu,
    pewnie niektorym zabiora PJ ale to nadal margines i nic sie nie dzieje.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2011-12-31 19:05:38
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Dupa, wcale nie różowy jelcz ;)))))
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=jsOAuYheZUk

    Ja dobrze widzę, że tam jest ograniczenie do 20?

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi