  • 1. Data: 2012-09-11 09:01:56
    Temat: najtaniej na 2 tygodnie
    Od: zbigniew <z...@u...uk>

    Potrzebuję internetu na dwa tygodnie ( na wyjazd)
    Gdzie mogę mieć go najtaniej, proszę o pomoc
    Zbigniew

  • 2. Data: 2012-09-11 10:55:21
    Temat: Re: najtaniej na 2 tygodnie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-11 09:01, zbigniew pisze:
    > Potrzebuję internetu na dwa tygodnie ( na wyjazd)
    > Gdzie mogę mieć go najtaniej, proszę o pomoc
    > Zbigniew

    Ile tego internetu potrzebujesz (w mega/gigabajtach)?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-09-11 13:14:55
    Od: zbigniew <z...@u...uk>

    W dniu 2012-09-11 10:55, Liwiusz pisze:

    > Ile tego internetu potrzebujesz (w mega/gigabajtach)?

    nie wiem jak się to oblicza, potrzebuje sprawdzić pocztę i przeczytać
    parę stron www

    Zbigniew

  • 4. Data: 2012-09-11 22:12:52
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2012-09-11 13:14, zbigniew pisze:

    > nie wiem jak się to oblicza, potrzebuje sprawdzić pocztę i przeczytać
    > parę stron www
    >
    > Zbigniew
    u mnie na cały miesiąc nie przekroczyłem nigdy 4GB, bez oszczędzania.
    Filmów nie ściągam. Czyli Karta 4-6GB z nawiązka wystarczy na dwa tygodnie.

    najtaniej to wyjdzie jeśli z modemem to orange chyba, bo karta ważna rok
    na allegro na 6GB za 25-30 pln i modem od kilkunastu pln pcmcia lub usb
    40pln?

  • 5. Data: 2012-09-12 09:06:35
    Od: zbigniew <z...@u...uk>

    W dniu 2012-09-11 22:12, Jawi pisze:

> [...]
    >
    > najtaniej to wyjdzie jeśli z modemem to orange chyba, bo karta ważna rok
    > na allegro na 6GB za 25-30 pln i modem od kilkunastu pln pcmcia lub usb

    oj cena modemu to chyba jest większa, najtańsze na allegro widziałem
    około 100 zł

  • 6. Data: 2012-09-12 15:41:57
    Od: "Hals" <H...@v...pl>

    > oj cena modemu to chyba jest większa, najtańsze na allegro widziałem około
    > 100 zł

    Modem PCMCIA to koszt kilkunastu pln, USB już kilkudziesięciu.
    Ale można też użyć telefonu na USB jako modemu - wtedy za free.
    Sprawdzone, działało na telefonach Nokia i LG i kilku innych obsługujących
    tą funkcję.

    Pozdr. Hals.

  • 7. Data: 2012-09-14 09:39:45
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Play Online tani i dobrze działa.

  • 8. Data: 2012-09-20 19:44:29
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "zbigniew" <z...@u...uk> napisał w wiadomości
    > Potrzebuję internetu na dwa tygodnie ( na wyjazd)
    > Gdzie mogę mieć go najtaniej, proszę o pomoc

    orange free, nie ma nic tanszego

    erator/

  • 9. Data: 2012-09-23 22:34:19
    Od: "b.higsa" <b...@a...pl>

    W dniu 12-09-20 19:44, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "zbigniew" <z...@u...uk> napisał w wiadomości
    >>
    > orange free, nie ma nic tanszego

    hehe śmieszne :))

    G.

  • 10. Data: 2012-09-23 23:20:39
    Od: "Hrabina Erica von Ruhaufest" <e...@w...pl>

    Użytkownik "b.higsa" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > hehe śmieszne :))

    Jeśli śmieszne to podpowiedz uprzejmie co proponujesz.
    Ja podobnie jak przedpiśca dorywczo używam OFnK - koszt 1 GB to 3,50 do 4
    zł.