  • 11. Data: 2012-09-24 10:07:48
    Temat: Re: najtaniej na 2 tygodnie
    Od: "Telesfor Baudot" <t...@T...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    Użytkownik "zbigniew" <z...@u...uk> napisał w wiadomości
    news:k2mnl4$ato$1@news.task.gda.pl...
    > Potrzebuję internetu na dwa tygodnie ( na wyjazd)
    > Gdzie mogę mieć go najtaniej, proszę o pomoc
    > Zbigniew

    AERO2 - gratis

    Taniej się nie da!

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 12. Data: 2012-09-25 10:51:53
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2012-09-24 10:07, Telesfor Baudot pisze:
    > Taniej się nie da!

    Wolne to jak cholera. Wolę play online wychodzi podobnie w zakupie bo
    modem i tak trzeba sobie sprawić jakiś. Więc na dzień dobry idzie jakieś
    100-120 zł w tej cenie masz modem plus 3gb od playa potem możesz sobie
    ładować konto. Ja na miesiąc wydaję 30zł i zawsze przechodzi z tego
    jakieś 15-20zł na następny miesiąc teraz mam uzbierane prawie 200zł na
    koncie. Więc jak mnie dopadnie wielka potrzeba to mogę zassać internet
    na dysk ;)