  • 11. Data: 2011-12-17 12:05:17
    Temat: Re: Porównanie różnych języków
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    - where do you want to go today ?

    > w sumie jest tu calkiem duzo mozliwosci pytanie tylko jak
    > wymyslec i pozniej zaimplementowac oos fajnego
    >
    > (to moje pierwsze podejscie do nanobotow nawett jak nic
    > fajnego sie nie uda uzyskac to chyba i tak bede wracac do
    > tego tematu bo na pewno warty jest rozpracowywania)

    Napisz swoje Core Wars (AT Robots, Robocode...)

    Sławek
    --
    ________ Daj, ać ja pokompiluję, a ty poczywaj.
    _/ __/ __/ witold witaszewski

  • 12. Data: 2011-12-18 15:30:22
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    [[ i znowu popadlem w smutek nad swoja sytuacja,
    a mam dwa duze powody z zaleglsciami idacymi w
    10 lat]

    chyba ze bym moze zrobil nanoboty grajace w pilke,
    moze zobacze czy daloby to jakis obserwowalny efekt