  • 1. Data: 2011-10-10 16:41:57
    Temat: sygnał TV w chinchach
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    w uproszczeniu jest tak

    [tuner]--------[nagrywarka]========[TV]

    wszystko spięte chinchami/euro. Obraz z nagrywarki do telewizora -
    żyleta. Pal - ale ostry, wyraźny bez przesunięć kolorów. (oczywiście
    mówimy o planszy testowej). Natomiast z tunera do nagrywarki - troszkę
    kiszka. tzn ogólny brak ostrości - ale to można jeszcze podciągnąć pod
    pal, ale literki mają cienie, ogólnie ostre krawędzie dają "duchy".
    Nawet jak jest literka L to pionowa kerska jest prosta. jak jest Ł to ta
    sama kreska pionowa jest jakimś zygzakiem...
    Co jest nieteges? KAble już przełożyłem - dalej to samo.

    ToMasz

  • 2. Data: 2011-10-10 23:53:39
    Temat: Re: sygnał TV w chinchach
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 10 Oct 2011 18:41:57 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >sama kreska pionowa jest jakimś zygzakiem...
    >Co jest nieteges? KAble już przełożyłem - dalej to samo.

    a jak wyglada obraz z tunera bezposrednio na tv ??? Uzyj tego kabla co
    miedzy nagrywarka a Tv.

    Wg mnie to wyglada tak, ze tuner dostarcza do nagrywarki zespolony
    sygnal wideo i dlatego jest gorsza jakosc, natomiast nagrywarka do tv
    obraz RGB i stad ta roznica w jakosci. Moze poszukaj w tunerze czy
    jest zmiana sygnalu na wyjsciu z zespolonego (composit ale nie
    component, bo to juz a'la HD analogowe).

    a jaki kabel masz miedzy tunerem a nagrywarka a jaki miedzy nagrywarka
    a tv? Najlepiej jakby byly to kable euro (pelne).

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2011-10-11 07:01:00
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 11.10.2011 01:53, a...@p...pl pisze:

    > a jak wyglada obraz z tunera bezposrednio na tv ??? Uzyj tego kabla co
    > miedzy nagrywarka a Tv.
    lepiej

    > Wg mnie to wyglada tak, ze tuner dostarcza do nagrywarki zespolony
    > sygnal wideo i dlatego jest gorsza jakosc,

    nie. wizja jeden chinch, dzwięk stereo 2 chinche. NAgrywarka niema euro
    > (composit ale nie
    > component, bo to juz a'la HD analogowe).
    nagrywarka ma WYJŚCIE composit i component, ale nie podłączam tego
    drugiego bo o ile wiem tam 3 chinchami pójdzie wizja i 2 audio? Pozatym
    to dziwne właśnie WYJŚCIE mam dobre. Sprawdzałem cały wieczór różne
    kombinacje i wyszło mi ze to co wchodzi do nagrywarki jest przez samą
    nagrywarkę "psute"

    któtko
    tuner -beczka- tv (krótkim kablem) - dobrze
    tuner -nagrywarka- tv - gorzej
    tak wiec coś jest nieteges z wejściem nagrywarki- może dla niej sygnał
    jest za słaby, a TV radzi sobie dobrze....
    Tak już chyba zostanie
    ToMasz

  • 4. Data: 2011-10-11 13:06:16
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 11 Oct 2011 09:01:00 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

    >nie. wizja jeden chinch, dzwięk stereo 2 chinche. NAgrywarka niema euro

    nie ma euro, wiec nie ma wejscia po RGB tylko composit wiec gorsza
    jakosc

    >nagrywarka ma WYJŚCIE composit i component

    a co to za nagrywarka? Jakis zabytek, czy super nowy wypust, (bo tu
    pewnie zaczeli oszczedzac na gniazdkach..

    a tuner ile ma wyjsc?

    Kiedys tunery np. sat mialy 2 wyjscia (euro) do podlaczenia tv i
    drugie do podlaczenia do magnetowiedu/nagrywarki dvd.

    Ja tak tam podlaczony tuner sat do tv i magnetowidu. Ja nagrywam, to
    nagrywarka bierze sygnal bezposrednio z tunera, jak odtwarzam,to
    nagrywarka bezposrednio do tv wysyla. Jak ogladam z tunera, to sygnal
    idzie bezposrednio do tv z pominieciem nagrywarki.

    --
    ThinkXtra