  • 1. Data: 2024-02-14 12:01:13
    Temat: negatyw
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Autostrada A4, kierunek Wrocław ->Opole, węzeł przy Brzegu,
    chyba się nazywa Przylesie - jakies dwa busiki blokują zjazd.
    Słupki rozstawili, cały pas zjazdowy wyłączony, wiec chyba służby
    autostradowe.
    Prawdopodobnie z powodu blokady rolników, na pobliskiej drodze.

    Zdarza się, ale:
    -negatywa dostaje janosik, bo nic o tym nie mówi,
    -google ... mam wrażenie, że też nic nie wie, i nawiguje przez ten
    zjazd ... więc też negatyw.

    -służby ... nikogo nie poinformowały? Negatyw, z możliwością
    odwołania.

    -tablice informacyjne ... nie zauważylem, i nie wiem, czy nic nie
    pisali, czy moje gapiostwo. No i rano to akurat pod słońce.

    -RMF FM ... akurat słabo słuchałem. Cichy samochód też by się przydał,
    ale czy elektryk przy 150km/h jest cichy?

    Kto tu jeszcze na negatywa zasłużył ... oprócz rolników oczywiście :-)

    A jak inne nawigacje sobie radzą?

    J.

  • 2. Data: 2024-02-14 14:18:51
    Temat: Re: negatyw
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.02.2024 o 12:01, J.F pisze:

> [...]
    > zjazd ... więc też negatyw.
    >
    > -służby ... nikogo nie poinformowały? Negatyw, z możliwością

    A przywoływałeś? :-)

> [...]
    > ale czy elektryk przy 150km/h jest cichy?
    >
    > Kto tu jeszcze na negatywa zasłużył ... oprócz rolników oczywiście :-)

    Krasnale ogrodowe ... bo też nie poinformowały :-)

    > A jak inne nawigacje sobie radzą?

    Mam zintegrowaną z samochodem, ale nie ma już chyba dla niej wsparcia,
    więc nie miała szansy dowiedzieć się o strajkach. Map też nie na nowych.
    Drogi połagodzili a ona nadal mi ostre skręty pokazuje a po to głównie
    jej potrzebuję by pokazywała jak ta droga za zakrętem wygląda. No ale
    zwierząt leśnych i tak nie pokaże więc takie sobie ma to znaczenie.

  • 3. Data: 2024-02-15 07:56:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Feb 2024 14:18:51 +0100, io wrote:

    > A przywoływałeś? :-)

    Zakładam, ze to te służby zablokowały, bo jeden bus wyglądał służbowo,
    i te słupki...

    > Krasnale ogrodowe ... bo też nie poinformowały :-)

    Jakby mialy w zakresie obowiązków, to by dostały :-)

    No nic - siedzę i włączam googla, dziś maja rolnicy Wrocław blokować
    :-)

    J.

  • 4. Data: 2024-02-15 15:03:26
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 15.02.2024 o 07:56, J.F pisze:

    > Zakładam, ze to te służby zablokowały, bo jeden bus wyglądał służbowo,
    > i te słupki...y

    A dzisiaj to miały cały Wrocław zablokować :-) Ale tak, co one robią, po
    co w ogóle cokolwiek robią poza tym, że dla wcześniejszej emerytury.

    > Jakby mialy w zakresie obowiązków, to by dostały :-)
    >
    > No nic - siedzę i włączam googla, dziś maja rolnicy Wrocław blokować
    > :-)

    Podobają mi się ci rolnicy :-) Po kobietach nie widziałem już realnych
    możliwości a tu jednak się znaleźli.

  • 5. Data: 2024-02-15 15:27:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Feb 2024 15:03:26 +0100, io wrote:

    > A dzisiaj to miały cały Wrocław zablokować :-)

    I patrząc po guglu - zablokowali kilka kluczowych ulic.

    > Podobają mi się ci rolnicy :-) Po kobietach nie widziałem już realnych
    > możliwości a tu jednak się znaleźli.

    Pare lat temu, i to chyba było za Tuska, chcieli zalać stolicę
    gnojówką, to o ile pamiętam, dało sie ich spacyfikować.

    Autokary z jadącymi na inne protesty też się dało dokładnie
    kontrolować, ciekawe jak je wyłapali ...

    J.

  • 6. Data: 2024-02-16 13:57:05
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 15.02.2024 o 15:27, J.F pisze:

    > I patrząc po guglu - zablokowali kilka kluczowych ulic.

    I co, nie dało się objechać? We wrocku chyba tych ulic trochę jest by
    drobniejszymi przejchać.

    > Pare lat temu, i to chyba było za Tuska, chcieli zalać stolicę
    > gnojówką, to o ile pamiętam, dało sie ich spacyfikować.
    >
    > Autokary z jadącymi na inne protesty też się dało dokładnie
    > kontrolować, ciekawe jak je wyłapali ...

    No ja myślę, że żadnego problemu nie ma by rolników spacyfikować poza
    klimatem. Widać rządowi na rękę, że ktoś jednak sprzeciwia się unii.
    Teraz rolnicy grożą zablokowaniem Biedronki w Stawigudach, że niby po
    to, by klienci odczuli, a to już ciekawe jest, bo w Stawigudach centrum
    dystrybucji jest a nie klienci, więc klienci mogą nie zauważyć, że to z
    woli rolników mają problem z kupnem tego czy owego. No ale tu już może
    się nie udać.

  • 7. Data: 2024-02-16 16:00:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 16 Feb 2024 13:57:05 +0100, io wrote:

    > I co, nie dało się objechać? We wrocku chyba tych ulic trochę jest by
    > drobniejszymi przejchać.

    Jak masz amfibie, bo wkrótce trafiasz na rzekę :-)
    Mostów co prawda mamy około setki (trudno zliczyc :-)), ale w
    wiekszosci na głównych ulicach.

    No ale żeby ominąc, to musisz miec w nawigacji dobrą informacje.

    Po prawdzie: rzekomo po głownej manifestacji rolnicy sie rozjechali
    blokować skrzyżowania. Ale tego nie widziałem.

    Natomiast po 17-tej, to korki było IMO mniejsze niz zwykle, i to sporo
    mniejsze. Niektore arterie wręcz połowicznie puste.
    Ludzie zostawili samochody w domu?

    Zaufałem guglowi i pojechałem, jak radził, i faktycznie poprowadził
    mnie trasą bez większych korków.
    Czy inne ulice były tak zakorkowane jak pokazywał, to nie wiem, bo
    mnie tam nie było :-).
    Ale one są normalnie zakorkowane w szczycie, nie trzeba rolników :-)

    > No ja myślę, że żadnego problemu nie ma by rolników spacyfikować poza

    No ogolnie nie ma. Wyłąpac po drodze, w kajdanki, grzywne nałozyc,
    komornika przysłać, a nawet gospodarstwo zlicytować.
    To nie autobus górników z pałkami :-)

    > klimatem. Widać rządowi na rękę, że ktoś jednak sprzeciwia się unii.

    W Unii (tej "prawdziwej", tzn starej) tez się sprzeciwiają.
    I to bardziej niz u nas.

    J.

  • 8. Data: 2024-02-17 14:59:19
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 14.02.2024 o 12:01, J.F pisze:

    > Kto tu jeszcze na negatywa zasłużył ... oprócz rolników oczywiście :-)

    Jak kto wierzący, to jeszcze anioł stróż i św. Krzysztof nie dopełnili
    obowiązków ;)

    PD

  • 9. Data: 2024-02-19 07:03:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 17 Feb 2024 14:59:19 +0100, PD wrote:

    > Jak kto wierzący, to jeszcze anioł stróż i św. Krzysztof nie dopełnili
    > obowiązków ;)

    Społeczeństwo coraz mniej wierzące, więc nie wiem jak mieli by pomóc
    :-)

    J.

  • 10. Data: 2024-02-19 23:12:48
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.02.2024 o 16:00, J.F pisze:

    > No ogolnie nie ma. Wyłąpac po drodze, w kajdanki, grzywne nałozyc,
    > komornika przysłać, a nawet gospodarstwo zlicytować.
    > To nie autobus górników z pałkami :-)

    Jak obiecują działania pozaprawne to można zgodnie z prawem.

    > W Unii (tej "prawdziwej", tzn starej) tez się sprzeciwiają.
    > I to bardziej niz u nas.

    Słyszałem, że nawet w Indiach, ale nie wiem o co :-)