    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: negatyw
    Date: Fri, 16 Feb 2024 13:57:05 +0100

    W dniu 15.02.2024 o 15:27, J.F pisze:

    > I patrząc po guglu - zablokowali kilka kluczowych ulic.

    I co, nie dało się objechać? We wrocku chyba tych ulic trochę jest by
    drobniejszymi przejchać.

    > Pare lat temu, i to chyba było za Tuska, chcieli zalać stolicę
    > gnojówką, to o ile pamiętam, dało sie ich spacyfikować.
    >
    > Autokary z jadącymi na inne protesty też się dało dokładnie
    > kontrolować, ciekawe jak je wyłapali ...

    No ja myślę, że żadnego problemu nie ma by rolników spacyfikować poza
    klimatem. Widać rządowi na rękę, że ktoś jednak sprzeciwia się unii.
    Teraz rolnicy grożą zablokowaniem Biedronki w Stawigudach, że niby po
    to, by klienci odczuli, a to już ciekawe jest, bo w Stawigudach centrum
    dystrybucji jest a nie klienci, więc klienci mogą nie zauważyć, że to z
    woli rolników mają problem z kupnem tego czy owego. No ale tu już może
    się nie udać.