  • 1. Data: 2009-03-13 03:24:07
    Temat: TH-42PX8 E i MPEG4
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam, czy Panasonic TH-42PX8 E ma rzeczywiśie tuner MPEG4 i można
    odbierać z niego testy TV cyfr. naziemnej? Napisano, że: DVB-T+ (MPEG4),
    analogowy -co to dokładnie oznacza. Z góry dziękuję!

  • 2. Data: 2009-03-13 08:02:00
    Temat: Re: TH-42PX8 E i MPEG4
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 13 Mar 2009 04:24:07 +0100, Adax napisał(a):
    > Witam, czy Panasonic TH-42PX8 E ma rzeczywiśie tuner MPEG4 i można
    > odbierać z niego testy TV cyfr. naziemnej? Napisano, że: DVB-T+ (MPEG4),
    > analogowy -co to dokładnie oznacza. Z góry dziękuję!

    A gdzie znalazłeś opis że ma MPEG4? Np. na euro.com.pl jest mowa o MPEG-2,
    natomiast na stronie panasonica nawet przy serii PX10 nie zająknęli się
    o MPEG4 - a raczej by coś napisali, biorąc pod uwagę że to całkiem niezła
    karta przetargowa. Tak więc niestety obawiam się że nici z MPEG-4 :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 3. Data: 2009-03-13 20:00:59
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

> [...]
    > niezła
    > karta przetargowa. Tak więc niestety obawiam się że nici z MPEG-4 :(

    W takim razie zmylił mnie opis od góry na Skąpcu:
    http://www.skapiec.pl/site/cat/21/comp/325238

  • 4. Data: 2009-03-14 14:08:26
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 13 Mar 2009 21:00:59 +0100, Adax napisał(a):
    > W takim razie zmylił mnie opis od góry na Skąpcu:
    > http://www.skapiec.pl/site/cat/21/comp/325238

    W opiniach zakładkę obok jest nawet napisane "nie dajcie się zmylić opisom
    na skąpcu że ma mpeg4" :)

    Wygląda na to, że jedyny panasonic z mpeg4 to PG10E:
    http://panasonic.pl/oferta.php?prod=4339

    Niestety, cena z kosmosu :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 5. Data: 2009-03-14 21:15:50
    Od: "EMET" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > --
    > Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    > I don't want something I need. I want something I want.

    Tu jakby ździebko taniej --
    http://www.ceneo.pl/2239439

    Stephanos

  • 6. Data: 2009-03-14 21:24:43
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 14 Mar 2009 22:15:50 +0100, EMET napisał(a):
    > Tu jakby ździebko taniej --
    > http://www.ceneo.pl/2239439

    Cóż po tym ździebku - i tak cena mocno przegięta w porównaniu do zwykłych
    42" panasoniców. Owszem, fullHD - ale na cóż to komu? Raczej nie warte
    dwukrotnego przebicia ceny.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 7. Data: 2009-03-14 23:41:41
    Od: elGray <e...@n...com>

    MPEG-4 ma TH-42PX81FV dostępny za ok 600eur

    Uwaga PX81 a nie PX8

    http://skocz.pl/dafyq

  • 8. Data: 2009-03-15 09:01:17
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "elGray" <e...@n...com> napisał w wiadomości
    > MPEG-4 ma TH-42PX81FV dostępny za ok 600eur
    > Uwaga PX81 a nie PX8
    > http://skocz.pl/dafyq

    Nie widziałem w Polsce takich modeli :(

  • 9. Data: 2009-03-15 13:34:50
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 15 Mar 2009 10:01:17 +0100, Adax napisał(a):
    > Użytkownik "elGray" <e...@n...com> napisał w wiadomości
    > Nie widziałem w Polsce takich modeli :(

    No właśnie, jak to zwykle w Polsce - musi być tylko najdroższy model :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 10. Data: 2009-03-15 20:09:17
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(a):

    >Cóż po tym ździebku - i tak cena mocno przegięta w porównaniu do zwykłych
    >42" panasoniców. Owszem, fullHD - ale na cóż to komu? Raczej nie warte
    >dwukrotnego przebicia ceny.

    Dwukrotnego moze i nie, ale dla kogos kto przeglada
    duzo zdjec - chyba warto full hd?