  • 91. Data: 2024-03-18 16:10:29
    Temat: Re: news.icm.edu.pl
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    > Na pewno zaletą jest to, że IP będzie w nagłówkach dla służb, a wadą to,
    > że są osoby, które z takich czy innych powodów nie chciałyby, żeby ich IP
    > był widoczny. Ale kompletnie nie znam się na prawie związanym z
    > przetwarzaniem danych osobowych ani w ogóle w jakim stopniu mu podlegam.
    > Musiałbym iść do kogoś, kto się zna, czyli do prawnika, ale to wymaga
    > pieniędzy, a nie zarabiając na serwerze średnio chcę wydawać na niego
    > więcej pieniędzy, niż wymaga bieżące utrzymanie (domena, serwer -- to
    > niewielkie koszty, poza tym są dzielone też na inne usługi, z których
> [...]

    I dlatego właśnie znikają nie tylko kolejne serwery usenetu ale i fora
    dyskusyjne i inne miejsca gdzie użytkownicy mogą coś zamieszczać.
    Zostaną tylko te na których się zarabia konkretne pieniądze pozwalające
    zatrudnić pracowników do użerania się z inspektorami i sądami.
    Niektórzy sądzą, że dobre władze chcą dobrze i tylko przypadkiem
    wychodzi jak wychodzi.

    --
    SW3

  • 92. Data: 2024-03-18 16:38:12
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 18.03.2024 o 16:10, SW3 pisze:

> [...]
    > zatrudnić pracowników do użerania się z inspektorami i sądami.
    > Niektórzy sądzą, że dobre władze chcą dobrze i tylko przypadkiem

    'Dlatego' czyli dlaczego?

    Jeśli znika GG to raczej nie dlatego, że nie ma pieniędzy na obsługę
    tylko sensu utrzymywania. I jak stawia się serwer do własnych potrzeb to
    jeszcze żadnego problemu prawnego nie ma, dopiero jak się usługuje
    innym, którzy mogą kiedyś nie zgodzić się z właścicielem.

  • 93. Data: 2024-03-21 22:17:58
    Od: Czarek <c...@w...onet.pl>

    > No właśnie. Nie nie umożliwi (gramatycznie to?) w niecnych celach
    > wykorzystanie telefonu. Co najwyżej jeden kanał komunikacji szkolnej
    > młodzieży zostanie ograniczony do odwołania zajęć z powodu bomby.

    Na policję może nie zadzwoni, ale jak podsłuchują zadzwoni do kolegi, że
    bomba w szkole. Do kolegi może powiedzieć co chce.

    --
    Cezary Grądys<c...@w...onet.pl

  • 94. Data: 2024-03-21 22:59:11
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 21.03.2024 o 22:17, Czarek pisze:

    > Na policję może nie zadzwoni, ale jak podsłuchują zadzwoni do kolegi, że
    > bomba w szkole. Do kolegi może powiedzieć co chce.

    Anonimowy jest bardziej wiarygodny.