  • 61. Data: 2014-12-25 17:48:53
    Temat: Re: nie do końca padnięta lodówka AMICA - kto chce? ;)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.12.2014 o 22:35, Mario pisze:

    > No o co z tego, że bez ceny? Oferujesz na grupie sprzedaż.

    Nie. Zapytałem się tylko czy komuś przyda się w opisanym stanie bardziej
    niż mi (bo może jest w stanie tanim kosztem dla siebie ten stan znacząco
    poprawić, tak jak ja swego czasu robiłem z Psionami seria 5).
    Przydatność dla mnie jest na poziomie szczelnej szafki z opcją nieco
    hałaśliwego i kiepsko regulowanego chłodzenia/mrożenia na wypadek awarii
    nowej lodówki - a to na pewno jest więcej niż 0zł.

    Podsumowując więc odpowiedź dla marud, którzy chcieliby dostać wszystko
    za darmo: spieprzać dziady!

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 62. Data: 2014-12-25 22:38:43
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Andrzej Lawa napisał:

    > Podsumowując więc odpowiedź dla marud, którzy chcieliby
    > dostać wszystko za darmo: spieprzać dziady!

    No dobra: to za ile ta lodówa?

    --
    Jarek

  • 63. Data: 2014-12-26 02:31:59
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2014-12-25 17:48, Andrzej Lawa wrote:
    [...]
    > Podsumowując więc odpowiedź dla marud, którzy chcieliby dostać wszystko
    > za darmo: spieprzać dziady!
    Ale to raczej jest adresowane nie do marud tylko do dziadów którzy chcą
    kogoś naciągnąć na trochę kasy sprzedając im złom. :-D

  • 64. Data: 2014-12-26 11:32:33
    Od: l...@g...com

    użytkownik Marek napisał:

    > Rotfl, kłamie, że sąd ustali?

    Ustali jak bedzie taka koniecznosc. Ostatnio kolega zony szukal,
    zadzwonil na policje, podal jej nr. tel. kom, uzyl argumentow
    i za pol godziny zone (swoja) znalazl. Z jaka dokladnoscia policja
    lokalizuje tel. kom. tego nie wiem:)

  • 65. Data: 2014-12-26 15:55:45
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    l...@g...com pisze:

> [...]
    > zadzwonil na policje, podal jej nr. tel. kom, uzyl argumentow
    > i za pol godziny zone (swoja) znalazl. Z jaka dokladnoscia policja

    500m

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 66. Data: 2014-12-28 14:43:55
    Temat: Wyjątkowa okazja!!! Bezcenne stare, dziurawe i obesrane gacie ;)
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Mhm. Ogłoszenie bez ceny.

    Mam do zaoferowania bezcenne, stare, dziurawe i obesrane gacie.
    Z pewnością komuś się przydadzą, ale mnie jest żal wyrzucać.
    Może byłbyś zainteresowany? Wszak sranie na grupie to twoja specjalność.

    Mam nadzieję, że łapiesz aluzję?
    Wybacz, ale sam wielokrotnie krytykowałeś ludzi wykorzystujących grupę
    dyskusyjną jak tablicę ogłoszeniową. Bądź konsekwentny i racz nie używać
    grupy jako tablicy reklamowej.
    Poza tym liczysz, że ktoś ci zapłaci za wyniesienie i utylizację
    zużytego złomu, a do tego jeszcze ci za to zapłaci.

  • 67. Data: 2014-12-28 14:44:10
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-12-25 o 17:48, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > wypadek awarii nowej lodówki - a to na pewno jest więcej niż 0zł.
    >
    > Podsumowując więc odpowiedź dla marud, którzy chcieliby dostać

    Sam jesteś dziadem, któremu żal pozbyć się starego, zużytego złomu, a do
    tego jeszcze w bezczelny sposób spamuje grupę dyskusyjną.
    Gdyby każdy z nas zaczął się tak zachowywać jak ty to grupa tematyczna
    przestałaby istnieć, bo byłaby zawalona reklamami obesranych gaci i
    bezużytecznego, starego złomu.
    Dam ci jeszcze radę. W każdym mieście są firmy, które przyjadą i zabiorą
    nieodpłatnie zużyty sprzęt AGD. Dzięki temu nie będziesz musiał sam się
    szarpać z wynoszeniem z domu oraz nie poniesiesz kosztów dowozu do
    punktu skupu złomu lub najbliższego punktu zbioru tego typu odpadów.

  • 68. Data: 2014-12-28 15:38:29
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-12-28 o 14:44, Uzytkownik pisze:

    > Sam jesteś dziadem,
    Napisał użytkownik patrząc do lustra.

  • 69. Data: 2014-12-28 18:17:38
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    W dniu 21.12.2014 o 02:34, Tornad pisze:

    >To się powieś, oszołomie - przestanie cię, chamie, nosić.

    Nono, larwa robi karierę w całym Usenecie.

  • 70. Data: 2014-12-28 18:18:56
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    użytkownik Marek napisał:

> [...]
    >zadzwonil na policje, podal jej nr. tel. kom, uzyl argumentow
    >i za pol godziny zone (swoja) znalazl. Z jaka dokladnoscia policja

    Znów kłamiesz.