  • 71. Data: 2014-12-30 21:18:06
    Temat: Re: Wyjątkowa okazja!!! Bezcenne stare, dziurawe i obesrane gacie ;)
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 28 Dec 2014 14:43:55 +0100, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:

    >Mam do zaoferowania bezcenne, stare, dziurawe i obesrane gacie.
    >Z pewnością komuś się przydadzą, ale mnie jest żal wyrzucać.
    >Może byłbyś zainteresowany? Wszak sranie na grupie to twoja specjalność.
    >
    >Mam nadzieję, że łapiesz aluzję?
    >Wybacz, ale sam wielokrotnie krytykowałeś ludzi wykorzystujących grupę
    >dyskusyjną jak tablicę ogłoszeniową. Bądź konsekwentny i racz nie używać
    >grupy jako tablicy reklamowej.
    >Poza tym liczysz, że ktoś ci zapłaci za wyniesienie i utylizację
    >zużytego złomu, a do tego jeszcze ci za to zapłaci.

    Czy uwazasz ze jestes lepszy od spamera? Albo ze masz specjalne prawa?

    A.L.

  • 72. Data: 2014-12-30 21:24:34
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-12-30 o 21:18, A.L. pisze:

    > Czy uwazasz ze jestes lepszy od spamera? Albo ze masz specjalne prawa?

    Jeśli nie spamuje to jest lepszy od spamera tym, że nie spamuje :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 73. Data: 2014-12-31 17:27:45
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-12-30 o 21:18, A.L. pisze:

    > Czy uwazasz ze jestes lepszy od spamera? Albo ze masz specjalne prawa?
    >
    > A.L.

    Uważasz, że Ty jesteś lepszy ode mnie?

  • 74. Data: 2014-12-31 20:49:27
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 31 Dec 2014 17:27:45 +0100, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:

    >Uważasz, że Ty jesteś lepszy ode mnie?

    Tak. Bo wlasnie wsadzam sie do KF. Jak kazdego innego spamera

    A.L.