  • 1. Data: 2014-11-01 17:25:40
    Temat: niedowiarkom
    Od: "paskuda03" <p...@b...invalid.org>

    Dla tych co twierdzą że inżynierowie z Chin tylko
    kopiują cudze pomysły i za grosz nie mają inwencji.
    http://global.oppo.com/en/products/r5/

    --
    Paskuda03

  • 2. Data: 2014-11-01 18:41:05
    Temat: Re: niedowiarkom
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-11-01 17:25, paskuda03 wrote:
    > Dla tych co twierdzą że inżynierowie z Chin tylko
    > kopiują cudze pomysły i za grosz nie mają inwencji.
    > http://global.oppo.com/en/products/r5/

    ogólnie ładny, ale aparat wystaje z obudowy => jak położysz na stole to
    będzie się huśtał (nie by to wkurzyło na samym początku)
    wolałbym te 2 mm grubszą obudowę => brak wystającego aparatu i może ciut
    większa bateria.

  • 3. Data: 2014-11-01 20:02:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    AL wrote:

    > ogólnie ładny, ale aparat wystaje z obudowy

    zerżnęli z iPhone'a :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2014-11-01 21:03:19
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "paskuda03" napisał w wiadomości grup

    >Dla tych co twierdzą że inżynierowie z Chin tylko
    >kopiują cudze pomysły i za grosz nie mają inwencji.
    >http://global.oppo.com/en/products/r5/

    oppo to chinska firma?

  • 5. Data: 2014-11-01 22:08:39
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "the predatory capitalism will destroy our planet" napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:m33f54$5ev$...@n...albasani.net...

    Ghost wrote:

    >Zalozyciel http://tinyurl.com/llbspoo

    Ja ta firme znam z odtwarzaczy bd, tez hi end, znaczy chinczyki górom.

  • 6. Data: 2014-11-02 04:18:22
    Od: "paskuda03" <p...@b...invalid.org>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "paskuda03" napisał w wiadomości grup

    > oppo to chinska firma?

    Jeśli można wierzyć wikipedii to tak :-)
    https://en.wikipedia.org/wiki/Oppo_Electronics

    --
    Paskuda03

  • 7. Data: 2014-11-02 09:18:21
    Od: ApostatA <n...@w...pl>

    W dniu 2014-11-01 o 17:25, paskuda03 pisze:
    > Dla tych co twierdzą że inżynierowie z Chin tylko
    > kopiują cudze pomysły i za grosz nie mają inwencji.
    > http://global.oppo.com/en/products/r5/
    >
    > --
    > Paskuda03

    trudno nazwać telefon chinskim wynalazkiem skoro bebechy głownie
    amerykansko-japonsko-koreanskie. Sam design tez ameryki nie odkrywa i
    pachnie metroseksualizmem LG.

    --
    "...tylko ludzie ku..."

  • 8. Data: 2014-11-02 10:18:55
    Od: "paskuda03" <p...@b...invalid.org>

    > trudno nazwać telefon chinskim wynalazkiem skoro bebechy głownie
    > amerykansko-japonsko-koreanskie. Sam design tez ameryki nie odkrywa i
    > pachnie metroseksualizmem LG.

    dobra, dobra, wskaż inną firmę która wykorzystując atrakcyjne komponenty
    z całego świata złoży je do produktu finalnego w niewysokiej cenie.
    Może być firma z przodującego obecnie wspólnego obszaru Europy.(EU)
    ???
    Jakiegoś sprzętu do komunikacji trzeba użyć.
    Ja tam jestem pod wrażeniem, używam świadomie niedrogich chińskich produktów
    zwłasza, że nie jestem zmuszony w zwiazku z tym zostawać wyznawcą
    jakichkolwiek
    związków / światopoglądów religiopodobnych.

    --
    Paskuda03

  • 9. Data: 2014-11-02 10:45:10
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "the predatory capitalism will destroy our planet" napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:m34hda$rfv$...@n...albasani.net...

    byles z tym u lekarza?

  • 10. Data: 2014-11-02 14:37:57
    Od: ApostatA <n...@w...pl>

    W dniu 2014-11-02 o 10:18, paskuda03 pisze:
    > dobra, dobra, wskaż inną firmę która wykorzystując atrakcyjne komponenty
    > z całego świata złoży je do produktu finalnego w niewysokiej cenie.

    1600 zł to kupa kasy

    --
    "...tylko ludzie ku..."