  • 41. Data: 2014-11-05 11:58:43
    Temat: Re: niedowiarkom
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message
    news:545a0200$0$11154$65785112@news.neostrada.pl...

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > Lubisz robic z siebie idiote.
    > "wygląda jak inne. I z pewnością również pracuje jak inne"

    Raczej Ty nadinterpretujesz. Nie twierdziłem o tym jak pracuje
    na podstawie tego jak wygląda - dwa osobne zdania które
    Ty sobie połączyłeś w jedną tezę. BTW - Miałeś go już w ręce?

  • 42. Data: 2014-11-05 12:01:02
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >No co ty - wtedy zrypaliby marketingowy bonus: szybko się ładuje :-)))

    Misiu przez szybkosc ladowania rozumiemy np. ile czasu laduje sie bateria,
    by starczylo na godzine gadania. Wiem przerastaja cie takie parametry.

    >Im mniejsza pojemność baterii tym szybciej się będzie ładować...

    Taaa

    >Mało tego - taki iPhone4 ulepsza się w tym względzie w czasie...
    >Po czterech latach jego akumulator ładuje się dużo szybciej niż
    >wtedy gdy był nowy i miał pełną pojemność :-)

    No pisalem, srajfone najlepsze, co z tego ze "argumentacja" z dupy.

  • 43. Data: 2014-11-05 12:02:06
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Raczej Ty nadinterpretujesz.

    Tu nie ma pola do nadinterpretacji.

  • 44. Data: 2014-11-05 12:23:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > Tu nie ma pola do nadinterpretacji.

    Jasne że jest. Właśnie to prezentujesz.

  • 45. Data: 2014-11-08 19:30:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "AL" m335v9$5r1$...@d...me

    > aparat wystaje z obudowy => jak położysz na stole to będzie się huśtał

    I będzie rysowane oczko.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 46. Data: 2014-11-09 18:56:26
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "AL" m335v9$5r1$...@d...me

    >I będzie rysowane oczko.

    Dobrze, ze o tym wszystkim nie wiedziała moja N8.

  • 47. Data: 2014-11-12 12:01:01
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > I jak się łatwo zgina/łamie w kieszeni? Próbował ktoś to testować?

    nie trzeba, to nie iphone wiec wytrzyma

    --
    http://db.org.pl/

  • 48. Data: 2014-11-17 05:28:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
    >
    > nie trzeba, to nie iphone wiec wytrzyma

    Ja jednak wolałbym zobaczyć jakieś testy.
    Bo przy takiej małej grubości to niestety fizyki nie przeskoczysz.
    Zwłaszcza jak ma guziki z boku, a więc wycięte otwory z boku.

  • 49. Data: 2014-12-09 19:51:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ghost" 545faacf$0$11153$6...@n...neostrada.pl

    > Dobrze, ze o tym wszystkim nie wiedziała moja N8.

    Nieświadoma żyła spokojnie? ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 50. Data: 2014-12-09 20:04:09