  • 1. Data: 2014-10-26 09:06:35
    Temat: TV w aucie
    Od: "ssssss" <sssss@sssssss.%%%>

    Witajcie,

    jest sobie zwykle auto do ktorego ma byc zamontowany TV 32".

    TV mialby chodzic na wylaczonym zaplonie (bez kluczyka w stacyjce).

    Jak takie cos najlepiej rozwiazac? :)

    Dzieki za podpowiedzi.

  • 2. Data: 2014-10-26 10:06:17
    Temat: Re: TV w aucie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ssssss" <sssss@sssssss.%%%> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Witajcie,
    >
    > jest sobie zwykle auto do ktorego ma byc zamontowany TV 32".
    >
    > TV mialby chodzic na wylaczonym zaplonie (bez kluczyka w stacyjce).

    A jak długo miałby chodzić?
    Bo aku za długo nie pociągnie takiej zużycia prądu.

    > Jak takie cos najlepiej rozwiazac? :)

    Własny akumulator, duuuuży.
    Ładowany z sieci 220.

  • 3. Data: 2014-10-26 10:54:16
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2014-10-26 10:06, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "ssssss" <sssss@sssssss.%%%> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A jak długo miałby chodzić?

    Telewizor 32" pobiera obecnie średnio 50W, biorąc pod uwagę straty
    przetwornicy 12/230 niech to będzie 60W/12V=5A. To znaczy, że na
    akumulatorze 50Ah powinien działać przez 10 godzin, więc raczej nie tak
    krótko.

    Godzinę na pewno wytrzyma bez powodowania problemów z rozruchem.

    > Bo aku za długo nie pociągnie takiej zużycia prądu.

    Nie bój się, prąd się nie zużywa. Ile prądu wypływa z + akumulatora,
    tyle samo wpływa do -.

  • 4. Data: 2014-10-26 11:12:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ssssss,

    Sunday, October 26, 2014, 9:06:35 AM, you wrote:

    > jest sobie zwykle auto do ktorego ma byc zamontowany TV 32".
    > TV mialby chodzic na wylaczonym zaplonie (bez kluczyka w stacyjce).

    Ale po co?

    > Jak takie cos najlepiej rozwiazac? :)

    Podciągając przedłużacz z gniazdka.

    > Dzieki za podpowiedzi.

    Proszę uprzejmie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2014-10-26 11:48:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-26 11:12, Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Ale po co?

    Naoglądał się amerykańskich programów o pokazowych furgonetkach
    czy wanach i chce coś podobnego.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-10-26 13:17:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@s...spam.spam.com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:m2igc8$is2$...@n...news.atman.pl...

    a.pl...

    > Telewizor 32" pobiera obecnie średnio 50W,

    LED.
    Zwykły bliżej 100 niż 50.

    >biorąc pod uwagę straty przetwornicy 12/230 niech to będzie 60W/12V=5A. To
    >znaczy, że na akumulatorze 50Ah powinien działać przez 10 godzin, więc
    >raczej nie tak krótko.

    Czyli może być i 5 h.
    Samochód by jeszcze wypadałoby odpalić.

  • 7. Data: 2014-10-26 13:34:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** ssssss pisze tak:

    > jest sobie zwykle auto do ktorego ma byc zamontowany TV 32".
    > TV mialby chodzic na wylaczonym zaplonie (bez kluczyka w stacyjce).
    >
    > Jak takie cos najlepiej rozwiazac? :)

    wstawić przetwornicę albo UPS do auta ;)

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 8. Data: 2014-10-26 17:19:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@s...spam.spam.com> napisał w wiadomości
> [...]

    wstawiasz do samochodu CRT?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2014-10-26 18:54:53
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    masti wydumał(a) w news:m2j6ub$usb$1@dont-email.me :
    > wstawiasz do samochodu CRT?

    CRT 32" pobiera z 200W, plazma podobnie :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 10. Data: 2014-10-27 08:14:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Oct 2014 13:17:54 +0100, Cavallino napisał(a):
    > LED.
    > Zwykły bliżej 100 niż 50.

    Nie mylisz z plazma ?

    Trudno mi teraz znalezc jakis nie-led model do porownania, ale to nie
    bylo duzo wiecej.

    Samochod odpali, ale akumulator zuzyje.

    J.