  • 61. Data: 2009-05-19 05:49:42
    Temat: Re: nieuczciwe play
    Od: "lb" <e...@w...pl>

    > Kultura przede wszystkim.
    > Ja nie wykorzystywalem luk, by sie zemscic, ale dlatego, ze byly. To raz.
    > A dwa nie odwracaj kota ogonem - po prostu ja z wlasnego doswiadczenia
    > wiem, ze mylisz sie mowiac, iz systemy nigdy nie myla sie na korzysc
    > abonenta, bo to nieprawda.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD
    jakos nie mam szczescia widocznie do systemow :(

  • 62. Data: 2009-05-19 06:35:43
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Maciek ni au koto ha itsumo tanosii

    > Już masz problem, czy dopiero się spodziewasz, że będzie?

    Już mam bo nie mogę zarejestrować.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 63. Data: 2009-05-19 07:07:23
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    Olgierd pisze:

    > A gdzie jest o wyłączaniu karty? ;-)

    O wylaczeniu karty czytalem kiedys przy tak-taku jak dostalem ten caly
    zestaw z karta sim. Bylo tam napisane, ze nalezy zarejestrowac karte w
    ciagu 14 dni bo w przeciwnym wypadku operator moze zablokowac karte. Nie
    zarejestrowalem katy do dzis, a to juz mija jakies 7 lat i dziala
    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 64. Data: 2009-05-19 10:50:26
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "BG" news:gusaec$251$1@inews.gazeta.pl

    > Widać, że poprawna polszczyzna, a zwłaszcza gramatyka, nie jest Twoją
    > mocną stroną :)

    Przez twoich polityków musiałem wyjeżdżać z kraju kilkanaście lat temu, stąd
    i te braki w polszczyźnie. No ale czy PISowski wyborca to zrozumie? -
    wątpię, w końcu na codzień nie jest zmuszany posługiwać się obcym językiem
    tylko retoryką swojego wodza, która IMHO dla mnie jest kompletną Hińszczyzną
    :)

    > Ale wśród zwolenników magistra od historii, który nie wiedział nawet
    > tego, że jego dziadek służył w Wehrmacie, to dosyć częste zjawisko.

    Wow. Ale mi pojechałeś :)

  • 65. Data: 2009-05-19 11:03:00
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Valdi.Pavlack" news:guu1uu$ps7$1@news.interia.pl

> [...]
    > wątpię, w końcu na codzień nie jest zmuszany posługiwać się obcym językiem
    > tylko retoryką swojego wodza, która IMHO dla mnie jest kompletną

    A ha dodam, że "hińszczyzną" specjalnie napisałem przez samo "h". W końcu
    nie ma to jak pojeździć sobie po kimś kto 3 maja nie wywiesza flagi kiedy
    przyjeżdża do rodziny, nie słucha jedynego słusznego radia i ma w głębokim
    poważaniu "wodza" i cały bajzel, a na dodatek siedzi u tak znienawidzonych
    Niemców i tam ciężko zarabia ? na chleb :)

    :)

    Buźka :)

  • 66. Data: 2009-05-19 12:48:33
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> napisał

    > Już mam bo nie mogę zarejestrować.

    A zabieg z ostatnio wykonanymi połączeniami + normalna rozmowa (pracownik P4
    też człowiek ;)) nie pomogły? Historia zmian kodu PIN (dawno temu w Plusie
    mnie odpytywali o to) też bywa pomocna. W karcie rejestracyjnej jest pole
    "KOD PUK" ale obok jest okienko "Zweryfikowano kod puk", więc może nie
    trzeba weryfikować z "dużą kartą" ale można to zrobić w inny sposób -
    operator ma sporo możliwości, jakieś dane lokalizacyjne, itp.

    Czy jednak biurokracja?

    M.

  • 67. Data: 2009-05-19 15:37:38
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

> [...]

    > kartą" ale można to zrobić w inny sposób - operator ma sporo
    > możliwości, jakieś dane lokalizacyjne, itp.

    W Germanosie "nie i ch*j, PUK *musi* być. Spróbuję jeszcze w Salonie.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 68. Data: 2009-05-19 22:44:21
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "lb" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wybacz ale to ja decyduje czy skladam reklamacje czy nie

    Twoje prawo.

    > Mam zasade ,ze jesli firma mnie oszuka to nie mam ochoty miec z nimi nic
    > wspolnego i jesli suma byla by wieksza to zapewne bym dochodzil .

    Przecież oni cię nie oszukali, tylko system nawalił. Myślisz, że firmie
    zależy aby twój pakiet wyłączyć wcześniej, bo to czysty zysk? ROTFL.

    > .Zapewnim Cie ze potrafie zarejestrowac karte prepaid i napisac pismo
    > reklamacyjne . Niestety masz racje powinienem to zrobic dla zasady ,ale
    > jestem juz za staray i dopadl mnie grzech lenistwa :(

    No faktycznie. Tyle co się naprodukowałeś w tym wątku, że już 10x sklecił
    byś zdanie:

    W dniu XXX aktywowałem usługę YYY, która powinna być aktywna 30 dni, a
    została wyłączona po 2 dniach.
    W związku z powyższym proszę o zwrot kosztów aktywacji usługi oraz tytułem
    zadośćuczynienia ZZZ.

    Z poważaniem,

    XYZ

  • 69. Data: 2009-05-20 21:35:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    t...@g...com wrote:

    >Na korzysc uzytkownika :-)- czy reklamujacego- juz sam sie zaplątałeś

    Jesli cos bylo zle naliczone, to nalezy naliczyc poprawnie,
    niezaleznie od tego kto zglosil.

    Gorzej jak zalatwienie reklamacji wymaga zwotu pieniedzy
    reklamujacemu, albo np wyslania billingu ..

    J.