  • 1. Data: 2009-04-09 14:10:46
    Temat: niewidoczne wipisywanie z klawiatury
    Od: Krzysztof Poc <f...@w...pl>

    Witajcie

    W jaki sposob moge zaimplementowac pod linuxem niewidoczne wpisywanie
    z klawiatury w:
    1. C
    2. C++

    Oczekiwalbym, zeby podczas wpisywania z klawiatury nie pojawialo sie
    nic na ekranie lub ****.
    Prosze o jakies wskazowki.

    dziekuje

  • 2. Data: 2009-04-09 20:08:09
    Temat: Re: niewidoczne wipisywanie z klawiatury
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Krzysztof Poc <f...@w...pl> napisał(a):
> [...]
    > 1. C
    > 2. C++
    > Oczekiwalbym, zeby podczas wpisywania z klawiatury nie pojawialo sie

    W programie okienkowym (a jeśli tak, to jaka biblioteka) czy na standardowym
    wejściu?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2009-04-10 07:43:24
    Od: Krzysztof Poc <f...@w...pl>

    On Apr 9, 10:08 pm, "Grzegorz Niemirowski"
    <g...@p...onet.pl> wrote:

    > W programie okienkowym (a jeśli tak, to jaka biblioteka) czy na standardowym
    > wejściu?

    Dzieki za odpowiedz.
    Mam na mysli zwykly terminal/konsole oraz standardowe wejscie.

  • 4. Data: 2009-05-02 22:59:12
    Od: sulsa <s...@g...pl>

    On Fri, 10 Apr 2009 00:43:24 -0700 (PDT)
    Krzysztof Poc <f...@w...pl> wrote:

    > Dzieki za odpowiedz.
    > Mam na mysli zwykly terminal/konsole oraz standardowe wejscie.

    To jest zaimplementowane w programie login, wiec najlepiej jak
    spojrzysz w jego zrodla. Z tego co pamietam to robilo sie jakies
    sysctl'e na pliku reprezentujacym wyjscie.

    --
    sulsa <s...@g...pl>