  • 1. Data: 2009-04-05 16:43:34
    Temat: Kernel-Mode
    Od: "nus" <n...@v...pl>

    witam, mam pytanie czy mozliwe jest zaaolokowanie pamieci wirtualnej w trybie
    jadra za pomoca NtAllocateVirtualMemory pod adresem bazowym 0x7ffe0000 ? dodam
    tylko ze to jest xp-ek. przy probie zaalokowania zwraca mi wartosc ujemna
    -1073741584 no i nie wiem w sumie co to oznacza, bo w statusach bledow nie ma
    czegos takiego. mysle ze w nt-ku moze to byc obszar zarezerwowany dla systemu.
    wogole malo informacji w necie jest na temat tego obszaru, takze jakby ktos
    wiedzial cos na ten temat to bardzo bym byl wdzieczny za jakiekolwiek
    informacje. pozdrawiam!

  • 2. Data: 2009-04-06 21:11:24
    Temat: Re: Kernel-Mode
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    nus pisze:
    > witam, mam pytanie czy mozliwe jest zaaolokowanie pamieci wirtualnej w trybie
    > jadra za pomoca NtAllocateVirtualMemory pod adresem bazowym 0x7ffe0000 ?
    MSDN:
    NtAllocateVirtualMemory
    Do not call this routine from kernel-mode code.

    > mysle ze w nt-ku moze to byc obszar zarezerwowany dla systemu.
    Obszar zarezerwowany dla systemu niedostępny _wewnątrz_ systemu...
    interesujący pomysł.

    > jakby ktos wiedzial cos na ten temat to bardzo bym byl wdzieczny za
    jakiekolwiek informacje

    Mam radę - zajmij się czymś innym. Skoro nie radzisz sobie z
    dokumentacją to nie poradzisz sobie z programowaniem na poziomie kernela.

    Michoo