  • 1. Data: 2009-11-09 18:22:44
    Temat: "niewidoczny" dysk z HP nx8220
    Od: gordom <n...@a...ess>

    Witam.
    Mam nadzieję, że wybrałem dobre forum :-).
    Syn siostry posiada laptopa HP Compaq nx8220. Od jakiegoś czasu nie
    udaje się go odpalić. Laptop zaczyna się odpalać a gdy dojdzie do ekranu
    powitalnego Windowsa (XP) pojawia się blue screen po czym następuje
    automatyczny restart (następnie sytuacja się powtarza). Dysk został
    wymontowany w celu zrobienia backupu oraz przeskanowania programem
    antywirusowym na innej maszynie. Niestety po włożeniu do kieszeni zew. i
    podłączeniu przez USB do innego komputera (sprawdzane na 2 niezależnych
    komputerach) dysk nie jest widoczny (choć słychać, że talerze się
    obracają). Co to może być; dlaczego dysku nie widać? Będę wdzięczny za
    wszystkie sugestie. Z góry dziękuję. Pozdr.,
    gordom

  • 2. Data: 2009-11-10 12:09:51
    Temat: Re: "niewidoczny" dysk z HP nx8220
    Od: Mariusz <m...@s...org>

    On 2009.11.09 19:22, gordom wrote:
    > Mam nadzieję, że wybrałem dobre forum :-).

    pl.comp.os.ms-windows.winnt

> [...]
    > komputerach) dysk nie jest widoczny (choć słychać, że talerze się
    > obracają). Co to może być; dlaczego dysku nie widać? Będę wdzięczny za

    Ale jesteś precyzyjny... dysku nie widać, bo pewnie patrzyłeś nie tam
    gdzie trzeba.

    --
    Mar

  • 3. Data: 2009-11-11 00:35:18
    Od: gordom <n...@a...ess>

    W dniu 2009-11-10 13:09, Mariusz pisze:

    > pl.comp.os.ms-windows.winnt
    >

    > Ale jesteś precyzyjny... dysku nie widać, bo pewnie patrzyłeś nie tam
    > gdzie trzeba.

    Nie mam dostępu do tego laptopa ani do komputerów, do których dysk był
    podłączany (znajdują się 2000 tys. km ode mnie :-). Zdalnego pulpitu też
    nie mam możliwości zainstalować. Posta napisałem na podstawie tego co mi
    zostało opisane podczas rozmowy telefonicznej, podczas której proszono
    mnie o radę. Nie oczekuję, że otrzymam odpowiedź wskazującą na
    jednoznaczną przyczynę. Proszę raczej o wskazanie możliwych przyczyn,
    dla których dysk może być niewidoczny po podpięciu przez USB do
    sprawnego komputera. W tej chwili nie mam pomysłu czego szukać.
    pozdr.,
    gordom