  • 31. Data: 2016-10-06 10:35:40
    Temat: Re: no limit za 2dychy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-06 o 10:33, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Jak nie chcesz czytać to plonk i po sprawie.

    Nie rozumiesz - sam nie czytaj, jak cię temat nie interesuje. Szukasz
    najtańszej oferty z limitem - fajnie, tylko czemu flejmujesz na wątku
    nolimitowym?

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2016-10-06 10:38:28
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 06.10.2016 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:

    > Nie rozumiesz - sam nie czytaj, jak cię temat nie interesuje. Szukasz
    > najtańszej oferty z limitem - fajnie, tylko czemu flejmujesz na wątku
    > nolimitowym?

    Panie strażnik czystości wątku- powiem wprost- spadaj na drzewo.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 33. Data: 2016-10-06 10:55:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-06 o 10:38, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Panie strażnik czystości wątku- powiem wprost- spadaj na drzewo.

    Średnio mnie interesuje życzenie pana mającego trudności ze zrozumieniem
    kontekstu pisanej dyskusji ;)

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2016-10-06 10:58:47
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 06.10.2016 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:

    > Średnio mnie interesuje życzenie pana mającego trudności ze zrozumieniem
    > kontekstu pisanej dyskusji ;)

    No to pa- do kwarantanny na 30 dni.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 35. Data: 2016-10-06 11:03:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-06 o 10:58, Dominik Ałaszewski pisze:

    > No to pa- do kwarantanny na 30 dni.

    Ała, boli ;)

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2016-10-06 17:42:36
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Dominik Ałaszewski w news:nt4ov9$118$1@node2.news.atman.pl
    > Informacyjnie: w Dziewicy za nolimit głosowy (w tym stacjonarki)
    > chcą 19 zł. Standardowo do tego jest 30 sms, jak komu mało
    > można dokupić 200 szt za 3 zł albo nolimit za 9 zł.
    > A swoją drogą, po co komu nolimit sms? Czatujące nastolatki
    > z mesendżerów raczej korzystają...

    w vm za no limit pojmowany zroworozsadkowo to chca 29 zl. ,a nie 19. Jak
    zaczniemy rezygnowac z tego i owego, to sie okaze, ze najtanszy jest tel na
    korbke. Pisalem juz: vm = 29zl = stacjo/komorki/sms bez ograniczen. I bez
    kombinowania: czy na tydzien, czy 200 sms. Rowno: na miesiac. Bez
    ograniczen, to bez ograniczen, nie chodzi sie potem z licznikiem w oku, czy
    jeszcze mozna sms-owac, czy juz no limit nie jest no limit.
    Pomijam brak w tym mms i "tylko" 7 giga sieci (to jest przeciez wagon giga).
    Ale:
    byc moze redbull jest tanszy i daje to samo za 22 zl. A inne pytania o
    redbull zadalem (w sumie retorycznie) w innym poscie i tycza jakosci obslugi
    redbull.

  • 37. Data: 2016-10-06 18:06:13
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    1634Racine laid this down on his screen :

    > srednio 22 zl / mies. ok.
    > no to warto (mi) sprawdzic:
    > 1. jak z zasiegiem? siedzi na nadajnikach plus, tm,play, orange?
    play.plus,t. orange zablokowany, po kontakcie z bok można odblokować
    > 2. absolutne zero reklam w tel?
    tak, jak podczas rejestracji czy przeniesienia konsultant odznaczy
    zgody marketingowe
    > 3. banalna obsluga doladowania konta (kodem, albo z konta bank)? jakas
    > "skarbonka"? w ogole: dobry panel klienta w sieci do podgladu?
    kodem nie ma, ale przez konto bankowe czy FB jak najbardziej.
    panel klienta to play24, wg mnie najlepsza obsługa przez www ze
    wszystkich sieci tyle że ostatnio potrafi czasem nie działać.
    > 4. sami przenosza do nich nr w tzw. dwa dni?
    Tak. najlepiej zrobić tak że idziesz do salonu play i przenosisz numer
    do play, potem tylko z oferty play migrujesz do rbm kodem
    piszę o tym dlatego że często w salonach play nie mają pojęcia o rbm i
    brakuje kart rbm do przeniesienia, te playowe nie pasują.
    > 5. zero zl na koncie, ale i tak nr wazny przez rok (tel "DO NAS" mozli
    Nie bardzo, ale jeśli włączysz bonus za rejestrację w play to konto
    wydłuży się o rok czasu na wychodzące do przodu
    > 6. biuro obslugi klienta czynne przez tel i dziala ok?
    Tak, albo piszesz reklamację przez play24
    > 7. OPINIE KLIENTOW (!)
    > itp itd - warto (mi) wiedziec, bo w vm powyzsze dziala (w zasadzie) bez
    > zarzutu.

    problem polega na tym że musisz pilnować co 3/7 dni pakietu i sam go
    ciągle uruchamiać.
    Jest też opcja za 30zł na 30 dni z 7gb netu ale kosztuje 30zł, obejmuje
    też mmsy.
    Taniej wyjdzie formuła play na kartę unlimited. Za 25zł masz bezlimitu
    rozmowy/smsy i 6gb netu. Niestety mmsy nie obejmują no limit.

  • 38. Data: 2016-10-06 18:11:13
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "DominikAłaszewski"

    I nieśmiało zauważę, że nie ma nolimitów "w ogóle", nawet te
    bezczelnie reklamowane jako "Internet bez limitu"
    mają limit. Można poczytać:
    http://www.maltreting.pl/index.php/2016/09/bez-limit
    ow-to-juz-trylogia/
    ---
    Hehe

  • 39. Data: 2016-10-06 19:24:41
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 6.10.2016 o 17:42, 1634Racine pisze:

> [...]
    > jeszcze mozna sms-owac, czy juz no limit nie jest no limit.
    > Pomijam brak w tym mms i "tylko" 7 giga sieci (to jest przeciez wagon

    Wagon? Tyle zużyłem w tydzień, oglądając filmiki na Youtube. Dziś 10
    GB/miesiąc to jest minimum rozsądnej oferty. Poniżej to jakieś kpiny.

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 40. Data: 2016-10-06 21:50:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-06 o 19:24, ALEX MR pisze:

    > Wagon? Tyle zużyłem w tydzień, oglądając filmiki na Youtube. Dziś 10
    > GB/miesiąc to jest minimum rozsądnej oferty. Poniżej to jakieś kpiny.

    No cóż, nolimity dlatego są tylko na rozmowy i sms, że obecnie już
    większość tego aż tyle nie potrzebuje i nie jest skłonna płacić. Za to
    obecnie potrzebuje się internetu i za to ludzie są skłonni płacić.

    W twoim przypadku (nałogowe oglądanie youtube przez LTE) trzeba się
    chyba rozejrzeć za taryfą dedykowaną dla neta. Ot, choćby Play online na
    kartę, gdzie po kupnie startera za 9zł i rejestracji masz 100gb.
    Jak ci zależy na stałości numeru, to pozostaje znów nieśmiertelny :)
    redbull z taryfą z darmowym 100gb LTE w miesiącu (warunkiem jest
    posiadanie stanu konta przy aktywacji pakiety minimum 30zł)

    --
    Liwiusz