  • 11. Data: 2004-04-15 08:12:57
    Temat: Re: no to jest juz ADSL w Netii
    Od: "horhe" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Oledzki" <o...@...ns.pl> napisał w wiadomości
    news:c5lf6u$1g6r$1@news.atman.pl...

    > Ale pod RH to z MTU mniejszym od 1500, mimo stosowania PPPoA.
    Prawda? ;-)

    hmm, przyznam szczerze, ze nie zwrocilem uwagi czy ppoe czy ppoa,
    a treraz i tak serwer jest fizycznie dead:(:( natomiast nie
    musiałem dodawac clam-- itd. dodanie wrecz tej regulki pogarszalo
    jakość netu. A korzystalem oczywisce ze sterownikow eagla.

  • 12. Data: 2004-04-15 08:30:49
    Od: Slawek <s...@a...net>

    On Wed, 14 Apr 2004 21:24:37 +0000 (UTC)
    Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> wrote:

    > A pod jaki OS podczepione?

    GNU/Linux

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167

  • 13. Data: 2004-04-15 08:54:52
    Od: tm <m...@p...fm>

    On Wed, 14 Apr 2004 19:58:01 +0200, kamil kapturkiewicz wrote:

    > poki co to przebijaja tepse cenowo i tym ze instaluja rowniez na liniach
    > isdn.

    Zgoda, z tym, że przebijają o całe 10 zł w chwili obecnej ;). Poza tym,
    jak wynika z ostatniego komunikatu prasowego TPSA, od 1 maja Neostrada
    będzie lekko "podrasowana" (download 640 kb/s). Stąd moim zdaniem oferta
    Netii jakoś wielce konkurencyjna nie jest - chyba, że coś przeoczyłem...

    --
    Tom

  • 14. Data: 2004-04-15 08:56:24
    Od: "Michal Gorski" <m...@g...pl>

    > To chyba jeszcze jest bardzo nieoficjalne info ?? Bo nie widzę
    > _żadnego_ linka ze strony głównej do w/w.

    Wejdz z glownej strony w Oferta dla Domu i po lewej stronie jest Net24

    Dodatkowa informacja dla posiadaczy ISDN. Wbrew temu co napisali oferta jest
    NIEDOSTEPNA dla isdnowcow.
    Moze bedzie po 30 kwietnia ale najpewniej w polowie maja.

    Michal

  • 15. Data: 2004-04-15 09:19:48
    Od: "emeriks" <m...@m...torun.pl>

    a zna ktos zasieg? jakie miasta?
    interesuje mnie torun

    z gory dzieki za info

    ----------------
    emer

  • 16. Data: 2004-04-15 09:27:02
    Od: Slawek <s...@a...net>

    On Thu, 15 Apr 2004 10:54:52 +0200
    tm <m...@p...fm> wrote:

    > Stąd moim zdaniem oferta
    > Netii jakoś wielce konkurencyjna nie jest - chyba, że coś
    > przeoczyłem...

    Przeoczyles 'walki' operatorow, tpsa vs MANy polskie.

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167

  • 17. Data: 2004-04-15 10:07:42
    Od: mlopaci <m...@n...net>

> [...]
    > będzie lekko "podrasowana" (download 640 kb/s). Stąd moim zdaniem oferta
    > Netii jakoś wielce konkurencyjna nie jest - chyba, że coś przeoczyłem...

    Tylko, że TP nie ma peeringow z innymi operatorami, a Netia ma. W
    Neostradzie masz 640kb/s w polpakowskim intranecie, a na wyjściach do
    innych sieci jesteś cięty i filtrowany, czego TP w swoich materialach
    reklamowych jakoś nie pisze.

  • 18. Data: 2004-04-15 11:07:14
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    mlopaci <m...@n...net> wrote:

> [...]
    > Neostradzie masz 640kb/s w polpakowskim intranecie, a na wyjściach do
    > innych sieci jesteś cięty i filtrowany, czego TP w swoich materialach

    I bonus pt. 83.0.0.0/11 ;-)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 19. Data: 2004-04-15 11:17:20
    Od: tm <m...@p...fm>

    On Thu, 15 Apr 2004 12:07:42 +0200, mlopaci wrote:

> [...]
    > Neostradzie masz 640kb/s w polpakowskim intranecie, a na wyjściach do
    > innych sieci jesteś cięty i filtrowany, czego TP w swoich materialach

    Racja, ale cały czas mam nadzieję, że to sytuacja tymczasowa (choć coś
    długo już trwa :). Poza tym dla "zwykłego" użytkownika nie ma większych
    negatywnych skutków w/w stanu (jasne - zależy kto do czego używa).

    --
    Tom

  • 20. Data: 2004-04-15 11:40:12
    Od: b...@w...pl

    Slawek <s...@a...net> wrote:

    > Do tego modemiki na usb sagem... istna neostradka :-)

    po rozpoznaniu telefonicznym
    1. usługa nie jest jeszcze dostępna w Gdańsku (przynajmniej w moim przypadku)
    obiecują że będzie w ciągu miesiąca
    2. w cenę nie jest wliczony modem, należy go kupić samemu
    3. adresy nie dość że dynamiczne to jeszcze z puli prywatnej

    -bul