    From: "kogutek" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: normalnie kopara mi opadła.
    Date: Sun, 29 Jan 2012 15:33:42 +0000 (UTC)

    pluton <z...@g...pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Właśnie nakupiłem złomi za około 1kpln i startuję projekt
    > 'elektrownia wiatrowa'.
    > Czy ktoś ma pomysł, gdzie kupić przecinarkę plazmową za 300-400 PLN ?
    > Wymagane cięcie 10 mm jakościowe, 12-14 maks.

    Jesteś jednym z nielicznych jeszcze człowiekiem czynu. Inni pierdzielą że coś
    robią, samochody elektryczne na przykład. A Ty idziesz na złom, kupujesz pół
    tony żelastwa i przerobisz go na elektrownię wiatrową. I tamci tylko
    pierdzielą, a u Ciebie stanie maszt ze śmigłem wcześniej niż by z harmonogramu
    wynikało. Nie wiem gdzie przecinarkę można tanio kupić. Ale jak byś
    potrzebował coś wytoczyć. Niedużo oczywiście bo nygus jestem. To możemy się
    zgadać. Chłodziwo jakieś dasz do spróbowania, bo sam wiesz że przy toczeniu
    trzeba chłodzić. Pogadamy o karabinach, wojnie w Chinach. I może w
    międzyczasie coś się utoczy.