eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle › nowa kategoria A2 18lat
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 11. Data: 2013-01-24 19:23:37
    Temat: Re: nowa kategoria A2 18lat
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 24 - 01 - 2013 (czwartek) o godzinie 11:42, Kuczu napisał(a):


    > Harley Sportster

    Chyba jednak ciut za mocny. W opisach do 883 można znaleźć, że ma 39-40 kW,
    a limit na A2 to 35 kW.

    A tak przy okazji, pozwolę sobie zapytać z ciekawości: czy Harley robił
    kiedyś jakieś oficjalne, zdławione wersje swoich maszyn?

    --
    Yorick
    LS 650


  • 12. Data: 2013-01-24 20:20:35
    Temat: Re: nowa kategoria A2 18lat
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-01-24 19:23, Yorick pisze:
    > Dnia 24 - 01 - 2013 (czwartek) o godzinie 11:42, Kuczu napisał(a):
    >
    >
    >> Harley Sportster
    >
    > Chyba jednak ciut za mocny. W opisach do 883 można znaleźć, że ma 39-40 kW,
    > a limit na A2 to 35 kW.

    No to zaraz beda w Polsce modele 35 kW. To akurat nie problem, wystarczy
    przeprogramowac wtrysk albo po prostu zrobic homologacje na 35kW.

    >
    > A tak przy okazji, pozwolę sobie zapytać z ciekawości: czy Harley robił
    > kiedyś jakieś oficjalne, zdławione wersje swoich maszyn?

    Oczywiscie, na Niemcy od zawsze. Byly nawet wersje 27 i 34 KM.


    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

    --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---


  • 13. Data: 2013-01-27 16:14:28
    Temat: Re: nowa kategoria A2 18lat
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2013-01-24 17:06, Yorick pisze:

    > Możliwe, papier wytrzyma wiele ;-) Trochę jednak wątpię, że pójdzie to w
    > stronę "zwiększania" masy motocykla - ile w sumie znasz sprzętów, które
    > spełniając kryterium mocy (do 35 kW), nie spełniałyby przy tym podanego
    > kryterium masy? Z ciekawości przejrzałem parę katalogów i nic takiego nie
    > znalazłem. Nawet Honda NSR z odblokowanym silnikiem się mieści w tych
    > parametrach. "Wściekłe ćwiartki" typu CBR 250r czy Ninja 250 też mają
    > jeszcze spory zapas... przy mocach rzędu 20 kW musiałyby ważyć poniżej 100
    > kg, żeby wypaść za ramy kategorii A2.
    >
    > Sądzę, że rzecz pójdzie w drugą stronę - czyli "papierowego" zmniejszania
    > mocy. Z klasycznej trójki nakedów zalecanych początkującym: CBF 500, ER 5,
    > GS 500, tylko ten ostatni spełnia wymagania na A2, pozostałe są o kilka
    > kucy za mocne... więc pewnie szybko zaczną je tracić - na papierze
    > oczywiście :-)

    Już tak się dzieje.

    W sprzedaży jest honda CB500F o mocy i masie odpowiedniej do A2:
    http://honda.pl/pl/motocykle/modele/naked/cb500f.htm
    l
    To samo CB500X i pochodne.

    W stajni suzuki na razie nie widać takiej 500tki ale jest za to 2 cyl
    250 - inazuma (błyskawica) mająca ponoć 25KM - choć na stronie suzuki
    nie ma o mocy nic - ja nie znalazłem.

    W kawasaki raczej puchy. Trzeba poczekać pare lat zanim niektórzy
    przygotują odpowiednie maszyny do przepisów. Z drugiej strony rynek
    polski jest za mały aby pod nas ktoś przygotowywał specjalne wersje
    motocykli...ale może się mylę.


    --
    Pozdrawiam
    Rafał


strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: