  • 141. Data: 2009-07-31 22:37:08
    Temat: Re: [OT] Re: nowa strona prezydenta...
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Peter" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:h4vn6v$q4c$1@node2.news.atman.pl...

    > To się nie skończy z co najmniej dwóch powodów: 1) rynek musiałby to

    A to wlasnie zalezy czy rynek bedzie ksztaltowany przez rynek, czy przez
    ludzi, ktorzy na ksztaltowaniu rynku zarabiaja pieniadze.

    I - moim zdaniem - jeszcze chwila, jeszcze troche łosi, i nie będzie trzeba
    dyktatury, żeby się w świecie Orwela, na własne życzenie i za własne
    pieniądze obudzić.

    :(

    sz.

  • 142. Data: 2009-07-31 22:45:11
    Temat: Re: nowa strona prezydenta...
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "iso" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > bardzo poważne,

    Pierdu pierdu. Eurokolchoz mimo pewnych wad ma miedzy innymi zalete pt.
    slownik zamowien.

    No to wrzuc sobie w bezplatne wyszukiwarki kody wyszczegolnione przy
    prezydenckim zamowieniu i popatrz co i za ile ostatnio poszlo.

    I - zapewniam - wszystko co poszlo mialo od razu link do BIP i od razu
    zgodny z obowiazujacym prawem.

    sz.

  • 143. Data: 2009-08-01 08:42:19
    Od: Peter <p...@p...fm>

    Konrad Kosmowski pisze:
    > ** Peter <p...@p...fm> wrote:
    >
    > (ciach pomysł)

    > No właśnie na tym polega problem. Problem jest szerszy bo generalnie moim
    > zdaniem brakuje jakiegoś centralnego ośrodka koordynującego przepływ
    > krytycznych informacji dla obywatela płynących z różnych np. ministerstw. I w
    > dodatku mamy dwa ośrodki władzy. :)

    Pomysł dobry, ale ja bym jeszcze wszystkie pomysły społeczeństwa
    normalnie upubliczniał i poddawał nie tylko dyskusji, ale i głosowaniu w
    internecie. Tak, wiem. Nie zawsze byłoby to wiarygodne, ale dawałoby
    pewien obraz oczekiwań części społeczeństwa, a i ludzie widzieliby sens
    przesyłania różnych uwag, bo wiedzieliby, że nie lądują one z zasady w
    koszu.

    Z tym, że... to chyba pozostanie w sferze marzeń.

    p ? Od tego bym zaczął w

    > No widzisz - ale to politycy by musieli zacząć myśleć w kategoriach "stworzę
    > coś konstruktywnego w Internecie to zyskam poparcie Internautów i przy okazji
    > coś zrobię dla kraju", a nie "a odpimpuje sobie stronę to może odzyskam jakieś
    > głosy".

    U naszych polityków pomysły, nierzadko interesujące, są tylko wtedy,
    kiedy jest w tym interes danej partii lub poszczególnych osób. Sam
    czasem zastanawiam się, czy do Sejmu nie powinni trafiać tylko ludzie
    bogaci. Takiemu to nie zależy już na pieniądzach :-)

    --
    Peter

  • 144. Data: 2009-08-01 08:43:35
    Od: Peter <p...@p...fm>

    szomiz pisze:
    > Użytkownik "Peter" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > A to wlasnie zalezy czy rynek bedzie ksztaltowany przez rynek, czy przez
    > ludzi, ktorzy na ksztaltowaniu rynku zarabiaja pieniadze.

    Na razie to drugie jest u nas w większości. :/

    --
    Peter