  • 11. Data: 2011-06-16 01:01:21
    Temat: Re: nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz?c"
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    >u mnie jak chcę nalać więcej niz 3/4 baku to musi stac w pionie, a na
    >centralke nie chce mi sie wrzucać

    Przekonales mnie, tez mi sie nie chce;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 12. Data: 2011-06-16 05:29:08
    Temat: Re: nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedząc"
    Od: Thompson FZ1 <t...@n...pl>

    On 16 Cze, 03:01, Jacot <j...@m...pl> wrote:

    > Przekonales mnie, tez mi sie nie chce;)
    >
    > --
    > Pozdrowionka
    > Jacot M10http://www.junak.riders.plhttp://stokrotka.ath.cx

    Ja omijam już shela.tankuje na innych bo w........ą mnie tm zsiadaniem.

  • 13. Data: 2011-06-16 06:08:05
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-06-15 21:19, PanAdol pisze:
    > mnie - tankujac jakies 15 lat nei spotkalem sie z czyms takim u Nas jak i
    > zagramanicą.

    Zagramanicą się nie sugeruj, co kraj to obyczaj. A obyczaje w Polsce
    różne bywają, zwłaszcza w stosunku do moturów.

    Pozdr
    DP

  • 14. Data: 2011-06-16 06:25:06
    Od: mech <m...@v...pl>

    On 2011-06-15 21:19, PanAdol wrote:
    > Tankujac jakies 15 lat nei spotkalem sie z czyms takim u Nas jak i
    > zagramanicą.
    Raz się z czymś takim spotkałem - w zeszłym sezonie na stacji przy
    niemieckim autobahnie kazali mi zejść z moto. I całkiem możliwe, że to
    Shell był. Stwierdziłem, że jak tak to jadę sobie dalej, udało się
    dokulać na oparach do następnej stacji.

  • 15. Data: 2011-06-16 09:40:47
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "mech" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    On 2011-06-15 21:19, PanAdol wrote:
> [...]
    niemieckim autobahnie kazali mi zejść z moto. I całkiem możliwe, że to
    Shell był. Stwierdziłem, że jak tak to jadę sobie dalej, udało się

    ===========

    Ależ Ty honorowy jesteś...

  • 16. Data: 2011-06-16 09:43:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-16, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

> [...]
    > niemieckim autobahnie kazali mi zejść z moto. I całkiem możliwe, że to
    > Shell był. Stwierdziłem, że jak tak to jadę sobie dalej, udało się

    Alez Ty sie lubisz przypierdalac.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2011-06-16 10:04:30
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    AZ <a...@g...com> napisała rzekomo
    > Alez Ty sie lubisz przypierdalac.

    Ma wypracowaną pozycję.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 18. Data: 2011-06-16 10:20:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-16, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    > Ma wypracowan? pozycje.

    W teorii? Owszem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2011-06-16 10:55:36
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-06-16 12:04, Jasio pisze:

    > Ma wypracowaną pozycję.

    Like it!

    KJ

  • 20. Data: 2011-06-16 11:03:17
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-16 00:01, Tomek Wozniakowski pisze:

    > Moga Cie zastrzelic, jak bedziesz uciekal ;P

    Ale tylko nakretka na klucz 32.

    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.