  • 21. Data: 2011-06-16 11:06:14
    Temat: Re: nowosci "bhp" na stacjach benzynowych i tankowanie "siedz?c"
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-16 12:55, KJ Siła Słów pisze:

    > Like it!

    to napisz o tym na swoim fejsie czy jak sie tam mowi zebysmy wszyscy o
    tym mogli poczytac w mailu

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 22. Data: 2011-06-16 11:13:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-16, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > to napisz o tym na swoim fejsie czy jak sie tam mowi zebysmy wszyscy o
    > tym mogli poczytac w mailu

    Nie masz fejsa? Nie istniejesz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2011-06-16 11:20:53
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup

    > Ależ Ty honorowy jesteś...

    Alez Ty sie lubisz przypierdalac.

    ===============

    Ja? Ja Ci tylko raz zwróciłem uwagę, że masz wadliwą pozycję w zakręcie.
    Od tego czasu widzę ze 30 postów Twoich i Twoich kolegów napastujących mnie.
    Zupełnie, jakby to była moja wina, że siedzisz nieprawidłowo.

  • 24. Data: 2011-06-16 11:23:30
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-16 13:13, AZ pisze:

    > Nie masz fejsa?

    Przecie Jasio jest fejszbuk.
    Nie stac mnie na posiadanie czegos tak awaryjnego...

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 25. Data: 2011-06-16 11:27:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-16, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Ja? Ja Ci tylko raz zwróciłem uwagę, że masz wadliwą pozycję w zakręcie.
    > Od tego czasu widzę ze 30 postów Twoich i Twoich kolegów napastujących mnie.
    > Zupełnie, jakby to była moja wina, że siedzisz nieprawidłowo.

    Newrom, Jasiu, Amil nie molestujcie mojego kolegi.

    PS. Siedze jak mi wygodnie i jak mi pozwala na to motocykl - dotrze to
    do Ciebie? Nie jestem ksiazkowo-filmowym fanbojem ktory lyka wszystko co
    tam powiedza/napisza bez zastanowienia.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2011-06-16 11:28:03
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-16 13:20, Marcin N pisze:

    > mnie. Zupełnie, jakby to była moja wina, że siedzisz nieprawidłowo.

    A mnie wychodzi ze sie przypierdoliles do tego bidulka ktorego zycie i
    tak juz solidnie pokaralo kawasakom, tylko ze sam sie podlozyles do
    szydery poprzez brak wlasnych umiejetnosci oraz fakt ze wg Ciebie (czy
    jakiegos autora) nieprawidlowa pozycja, jest stosowana przez czolowych
    zawodnikow.

    pozdr
    newrom
    PS. nie interesuje mnie twistof ani motogp, tak sie tylko odnioslem do
    tego co wyszytalem w tamtym watku.
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 27. Data: 2011-06-16 11:28:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-16, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie stac mnie na posiadanie czegos tak awaryjnego...

    A ta Honda z sygnaturki?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2011-06-16 11:30:11
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-16 13:27, AZ pisze:

    > PS. Siedze jak mi wygodnie i jak mi pozwala na to motocykl

    Wezze chlopie zaloz se chociaz kanape z hondy to zaczniesz jezdzic jak
    czlowiek, a nie poldupkiem jakby Cie kanapa w hemoroidy uwierala!

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 29. Data: 2011-06-16 11:31:27
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-16 13:28, AZ pisze:

    > A ta Honda z sygnaturki?

    Ta z siga wymaga mocnych posladkow zeby nimi objac kanape i mocno
    zaciskac. Bo jak sie rozluznisz to kanapa Cie na pol rozetnie!

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 30. Data: 2011-06-16 11:34:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-16, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Wezze chlopie zaloz se chociaz kanape z hondy to zaczniesz jezdzic jak
    > czlowiek, a nie poldupkiem jakby Cie kanapa w hemoroidy uwierala!

    Widzisz, Ty tez nic nie rozumiesz. To nie o dupe chodzi a o gorna czesc
    tulowia. Na preclu czytalem, wiec wiem co mowie.

    --
    Artur
    ZZR 1200