  • 91. Data: 2011-12-26 20:55:43
    Temat: Re: nowy egzamin
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 20:39:23 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Kluczowe jest "dwujezdniowej". Droga dwujezdniowa składa się z dwóch
    > jezdni jednokierunkowych. Ilość i wyznaczenie pasów nie mają
    > najmniejszego znaczenia.

    Roman, przeczytaj art. 24 u. 10 p. 4 i nie grzesz więcej.

    --
    ___________ (R)

  • 92. Data: 2011-12-26 20:56:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 20:39:07 +0100, J.F. napisał(a):

    > No jest to jakis punkt widzenia, ale czy od tego sie zrobi bezpieczniej na
    > ulicach ?

    Jest szansa.

    > A jeszcze wez pod uwage oficjalne stanowisko naszej policji: kto, jesli nie
    > atestowany instruktor, nauczy kursanta prawidlowego zachowania na jezdni ?
    > W 40 minutach egzaminu tez sie wszystkiego nie sprawdzi.

    Ktoś inny.

    --
    ___________ (R)

  • 93. Data: 2011-12-26 21:03:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 20:22:00 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):
> [...]
    >>> B. na zakrętach oznaczonych znakami ostrzegawczymi *Tak*

    > EEEE? Jakie to wyjątki?

    No jakze to, Ty znasz ustawe na pamiec i nie wiesz ? :-)

    J.

  • 94. Data: 2011-12-26 21:07:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 20:21:16 +0100, 'Tom N' napisał(a):
    >>> A. przy dojeżdżaniu do wierzchołków wzniesień *Tak*
    >>> B. na zakrętach oznaczonych znakami ostrzegawczymi *Tak*

    > Pytanie jak widać wyżej nie brzmi: "[...] jest *zawsze* zabronione:"

    Ale odpowiedz prawidlowa brzmi "moze tak, a moze nie" - wiec proste "tak"
    jest bledne.

    > Niepotrzebnie się czepiasz -- to, że 99% nie wyprzedzi na takim zakręcie bo
    > przepisów uczyło się z testów a nie z PoRD, nie znaczy, że pytanie jest złe.

    w innych pytaniach "bezpieczna" odpowiedz jest nieprawidlowa (bo jest),
    grozi niezdaniem egzaminu, wiec gdzie tu sens, gdzie logika, i jak mozna
    dokonac analizy w 20s ? :-)

    J.

  • 95. Data: 2011-12-26 21:18:15
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-12-26, 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid> wrote:

    > To jakaś nowość, albo nowa jakość :P

    > Nagłówki references pokazuje, że odpowiadasz mnie, body, że dyskutujesz z
    > własnymi myślami -- już to napisałem, ale znowu nie doczytałeś

    No dobra, ustalmy fakty: Mamy drogę z którymś ze znaków A1-A4.
    1) jezdnia jednokierunkowa bez wyznaczonych pasów
    2) jezdnia jednokierunkowa z wyznaczonymi pasami
    3) jezdnia dwukierunkowa bez wyznaczonych pasów
    4) jezdnia dwukierunkowa z wyznaczonymi pasami
    4a) wyprzedzamy bez "jazdy pod prąd"
    4b) wyprzedzamy pasem do jazdy w drugą stronę.

    W których przypadkach wolno wyprzedzać i w których wolno wyprzedzać z
    prawej?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 96. Data: 2011-12-26 21:19:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 21:03:07 +0100, J.F. napisał(a):

    > No jakze to, Ty znasz ustawe na pamiec i nie wiesz ? :-)

    Nie chce mi się szukać :D Podasz?

    --
    ___________ (R)

  • 97. Data: 2011-12-26 21:20:14
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-12-26, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A i B.
    > Ustawa zabrania, ale z wyjatkami. Wiec nie zawsze zabrania.

    Dwa pasy ruchu, czyli wyprzedzać można tylko pasem do jazdy w przeciwną
    stronę. Kiedy niby ustawa tego nie zabrania?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 98. Data: 2011-12-26 21:20:37
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > P.S. Np jak prawidlowo migac na rondzie :-)

    A ktoś to w ogóle wie? :))

    Piotr

  • 99. Data: 2011-12-26 21:21:57
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-12-26, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Calkowita droga hamowania pojazdu jadacego z predkoscia 80km/h na sniegu na
    > zimowych oponach wynosi 68-123m ? Wiesz czy oddajesz PJ ?

    Przecież wszyscy wiedzą, że cztery metry... No dobra, przy 80km/h to
    może nawet z osiem :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 100. Data: 2011-12-26 21:32:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 20:05:15 +0100, 'Tom N' napisał(a):

    > Odpowiedź nie jest błędna -- 1 ma obowiązek... w razie potrzeby zatrzymać
    > się -- ergo pojazd uprzywilejowany nie ma jak ustąpić pierwszeństwa
    > pojazdowi zatrzymanemu, ergo pojazd nr 1 nie ma pierwszeństwa przed poj. 4
    > gdy się zatrzyma.

    Ustawa nie po to wyraznie nie pisze ze pojazd uprzywilejowany ma
    pierwszenstwo, zeby jakis niedouczony ekspert twierdzil ze ma :-)

    Zreszta wyroki paru sadow w podobnych sytacjach byly, i wszedzie sie
    okazywalo ze delikwent pierwszenstwo mial i nie nalezalo go radiowozem
    taranowac :-)

    J.