  • 101. Data: 2019-12-13 02:55:00
    Temat: Re: [ntg] ZGAGA
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Śniadanie zjedz sam, obiadem podziel się z przyjacielem, a kolację oddaj wrogowi

    Ale ja jestem swoim najlepszym przyjacielem, ale też i czasem wrogiem...
    Tak, że wypełniam to zalecenie właściwie.

    > Ojtam, ojtam, wiem że cięzko sie rozstać z przyzwyczajeniami

    ciężko to mi jest podatki płacić. A odmówić sobie tego czy owego jak ten
    głos każe iść i brać i jeść to jest dramatyczne, traumatyczne przeżycie
    graniczne.

  • 102. Data: 2019-12-13 15:02:48
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako sundayman <s...@p...onet.pl>
    w artykule <news:qsuqpf$8a3n$1@portraits.wsisiz.edu.pl> pisze:

    > No dobrze - BYĆ MOŻE i rzeczywiście tam jakieś niezdrowe rzeczy czasem
    > zjem. No to co ? Mnie się nic od życia nie należy ??

    "Niezdrowe" rzeczy raz na jakiś czas mniej zaszkodzą niż ogólnie źle
    zrównoważona dieta, a na taką wygląda to, co wymieniłeś. Oczywiście część
    winy spada na rodziców - nie lubiłem wątróbki, dopóki nie nauczyłem się
    przyrządzać po swojemu. Wtedy dzieciom też posmakowała. Zgagę miewam tylko
    po świętach lub innych tradycyjnych imprezach, gdzie je się dużo, tłusto i
    słodko.

    Ale nie przesądzam - musiałbyś spisać żarcie z całego miesiąca i dopiero z
    taką długą listą udać się do dietetyka.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 103. Data: 2019-12-13 16:11:51
    Od: Tomalo <r...@g...com>

    "Auschwitz ( zupka na wodzie z brukwią ). Nie mogę zasnąć. Mam wizje
    wychudzonych ludzi... gułagi...syberia...obozy... "

    A to już zapewne są objawy silnej nerwicy. Jedzenie pastwiskowe = spozywanie białka o
    niskiej wartości biologicznej = nerwica. Zacznij jeść jak człowiek to choroba minie.
    Pozdrawiam!