  • 1. Data: 2017-05-14 21:03:49
    Temat: obiektywy Meike
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,

    http://www.optyczne.pl/9805-news-Obiektywy_Meike_dla
    _bezlusterkowc%C3%B3w
    .html
    Minal juz rok od polskiej premiery. A tu ani testow ani uzywek na
    allegro.

    Czy ktos juz uzywal, testowal?
    --
    TA

  • 2. Data: 2017-05-14 22:34:37
    Temat: Re: obiektywy Meike
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...news.atm
    an.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > http://www.optyczne.pl/9805-news-Obiektywy_Meike_dla
    _bezlusterkowc%C3%B3w.html
    > Minal juz rok od polskiej premiery. A tu ani testow
    Znalazlem tylko test 50mm F2
    https://www.ephotozine.com/article/meike-35mm-f-1-7-
    lens-review--29407
    --
    TA

  • 3. Data: 2017-05-15 13:12:59
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-05-14 o 21:03, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    _bezlusterkowc%C3%B3w
    > .html
    > Minal juz rok od polskiej premiery. A tu ani testow ani uzywek na

    Można znaleźć opisy wrażeń z użytkowania obiektywów Meike po polsku, ale
    raczej dla lustrzanek Canon/Nikon.

  • 4. Data: 2017-05-15 13:48:27
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 5/14/2017 9:03 PM, T...@s...in.the.world wrote:
> [...]
    _bezlusterkowc%C3%B3w
    > .html
    > Minal juz rok od polskiej premiery. A tu ani testow ani uzywek na

    Po angielsku testy są, np. na Ephotozine. Podobno optycznie są dobre.

    Swoją drogą jest budujące, że pojawiają się nowi producenci ciekawych
    szkieł i nowe ciekawe konstrukcje optyczne. Parę lat temu wydawało się,
    że w optyce postępu już nie ma.

  • 5. Data: 2017-05-15 13:56:08
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .05.2017 o 13:48 Uncle Pete <4...@g...com> pisze:

> [...]
    >
    > Swoją drogą jest budujące, że pojawiają się nowi producenci ciekawych
    > szkieł i nowe ciekawe konstrukcje optyczne. Parę lat temu wydawało się,

    Nie ma sensu krytykować dla zasady, ale w dobie cyfrowej "łomografii",
    selfies, 83-krotych zoomów, otwiera się duży rynek dla producentów szkieł
    dowolnych.

    --
    Trefniś

  • 6. Data: 2017-05-15 18:27:24
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Nie ma sensu krytykować dla zasady, ale w dobie cyfrowej "łomografii",
    > selfies, 83-krotych zoomów, otwiera się duży rynek dla producentów
    > szkieł dowolnych.

    Ale powstają przecież ciekawe konstrukcje zupełnie nie łomograficzne.

  • 7. Data: 2017-05-15 19:40:57
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .05.2017 o 18:27 Uncle Pete <4...@g...com> pisze:

    > Ale powstają przecież ciekawe konstrukcje zupełnie nie łomograficzne.

    Pisałem - dowolnych szkieł :)
    Natomiast łatwo być teraz zachwyconym nawet czymś, co przypomina obiektyw.

    --
    Trefniś

  • 8. Data: 2017-05-16 14:35:12
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <ofc4ib$oit$1@node1.news.atman.pl>,
    Uncle Pete <4...@g...com> wrote:

    > Po angielsku testy są, np. na Ephotozine. Podobno optycznie są dobre.
    Tylko 50/2.
    Juz podawalem linka.
    Ale mi chodzilo raczej o opinie uzytkownikow.

    Meike ma ma tez w ofercie fiszaja 8mm. Jak dla mnie to kopia Samyanga.
    Na plus ze ma uszczelniania i ze nieco nizsza cena.
    Ale nikt tego nie kupuje.
    --
    TA