  • 1. Data: 2009-01-10 13:47:24
    Temat: obudowa USB to ATA/SATA a CD-Rom
    Od: "Nix" <videoart1__WYTNIJ __TO__@wp.pl>

    Witam!

    Mam obudowę 3,5 cala typu USB to ATA/SATA( podwójny interfejs) i chodzi to
    OK z dyskami, ale niestety nie z DVD-Romem( jest na SATA) - nie jest w ogóle
    wykrywany...czy coś się da poradzić na to ?

    Rozjerzałem się i są obudowy suportujące także CD/DVD... czyli interfejsy
    czymś się jednak różnią ?

    pzdr! Nix

  • 2. Data: 2009-01-10 18:36:49
    Temat: Re: obudowa USB to ATA/SATA a CD-Rom
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Nix <videoart1__WYTNIJ __TO__@wp.pl> zwrócił błąd:

> [...]
    > wykrywany...czy coś się da poradzić na to ?
    >
    > Rozjerzałem się i są obudowy suportujące także CD/DVD... czyli interfejsy

    Jaka to obudowa? Lampka DVD w ogóle świeci, a dysk się rozpędza? Jeśli
    wszystko jest podłączone i zasilane OK to może chodzić o elektronikę
    obudowy - nie wszystkie one wspierają CD/DVD (ewentualnie tylko SATA nie
    wspierają). Ale obudowy które nie wspierają zwykle nie maja nawet
    możliwości zamontowania napędu CD - bo są zamknięte na przykład. W
    Twojej się da najwyraźniej, czyli pewnie trzeba używać napędu IDE.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8