  • 1. Data: 2009-01-10 12:34:02
    Temat: Gigabyte GF9800GT jeszcze raz
    Od: Quong <m...@g...pl>

    Witam. Pytałem całkiem niedawno na temat odkurzaczowego dźwięku
    zakupionej przeze mnie karty grafiki na gwiazdkę. Niestety, to się staje
    coraz bardziej nieznośne :/

    Z tego powodu chciałem zapytać czy istnieje inny, lepszy (w sensie
    innego producenta) model tej karty, który będzie sensowniej i cichszej
    chłodził sprzęt? Lub druga alternatywa - Coś w podobnej klasie z
    Radeonów znalazło by się? No i ważne - jaki producent najlepiej?

    ... i żeby nie żympolił jak ten mój aktualny Gigabyte :/

  • 2. Data: 2009-01-10 12:40:18
    Temat: Re: Gigabyte GF9800GT jeszcze raz
    Od: Nazgul <...@o...pl>

    Quong pisze:
> [...]
    > Radeonów znalazło by się? No i ważne - jaki producent najlepiej?
    >
    > ... i żeby nie żympolił jak ten mój aktualny Gigabyte :/

    Lada moment odpalę sprzęt (czekam na pamięci) to pochwalę się dźwiękami
    wydawanymi przez Toxica Sapphire. Też z Zalmanem.
    --
    "Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
    owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

  • 3. Data: 2009-01-10 16:04:04
    Od: "M" <...@d...ru>

    Użytkownik "Quong" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > by się? No i ważne - jaki producent najlepiej?
    >
    > ... i żeby nie żympolił jak ten mój aktualny Gigabyte :/

    ZOTAC 9800GT, zdecydowanie lepszy, przynajmniej sterowanie wentylatorem
    działa automatycznie i poprawnie, karta ma niewielkie obroty w 2D a w 3D
    zależne są wyłącznie od temperatury GPU tj jeżeli GPU nie przekracza ~60C to
    wentylator chodzi bardzo wolno

    miałem kiedyś tego gigashita z zalmanem (8800GT) i to masakra w porównaniu
    do zotaca

    M<

  • 4. Data: 2009-01-10 19:58:09
    Od: "Raist" <robert@@zabel.pl>

    Użytkownik "Quong" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > ... i żeby nie żympolił jak ten mój aktualny Gigabyte :/

    ja mam 9800GT Asus HB/HTDI/512M/A PCI-E 512MB i jestem zadowolony z poziomu
    hałasu w pokoju
    komp stoi na podlodze (panele-jesli ma to jakies znaczenie)
    sluchac go dopiero jak zapodam Crysis ;)

    Raist

  • 5. Data: 2009-01-11 21:22:49
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Quong pisze:
> [...]
    > Radeonów znalazło by się? No i ważne - jaki producent najlepiej?
    >
    > ... i żeby nie żympolił jak ten mój aktualny Gigabyte :/
    http://partners.pronox.com/pl/content/frontpage/hot_
    products/421
    SCYTHE MUSASHI SCVMS-1000
    Powiem tylko tyle - z 9800gtx daje radę pasywnie w 2D, a w 3D jest
    całkowicie akceptowalny szum, dużo mniejszy niż z oryginalnego
    chłodzenia w 2D.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 6. Data: 2009-01-12 18:37:54
    Od: "TomekM" <t...@w...pl>

    > komp stoi na podlodze (panele-jesli ma to jakies znaczenie)
    > sluchac go dopiero jak zapodam Crysis ;)

    jest to dość niebezpieczne ponieważ wiadomym jest, że na panelach zbiera się
    kurz
    na wykładzinie leży on sobie w miejcsu, po panelach fruwa to tu to tam a
    komp jak to komp ma swoje wiatraki które tem kurz wciągają, także
    prawdopodobieństwo wciągnięcia do kompa jest wiele większe
    ja mam karte asusa 8800 gt i jest bardzo cicha
    może jeśli problem hałasu narasta wystarczy wiatrak nasmarować???