  • 91. Data: 2015-06-29 09:20:53
    Temat: Re: odebrane PJ
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:4962816391$2...@s...com.
    ..

    > Nie da się być dłużej w polskim usenet'cie niż jestem ja i kilka
    > innych osób. I łatwo to sprawdzić. Bo ja się nie ukrywam za nickiem.

    Oj niby taki doświadczony a "dzieci neostrady" nie zauważył zanim mu ktoś
    paluchem nie pokazał i nazwał?

    Jeśli na usenecie rzeczywiście jesteś od dawna to _wiesz_ że osoby określane
    dziś dziećmi neostrady były tu zanim pojawiła się neostrada jako usługa
    (która działa raptem od kilkunastu lat).

    > Jesteś idiotyczny.

    O, argumenty się skończyły. Cos szybko tym razem.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 92. Data: 2015-06-29 09:34:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-29 o 09:20, Ergie pisze:

> [...]
    > określane dziś dziećmi neostrady były tu zanim pojawiła się neostrada
    > jako usługa (która działa raptem od kilkunastu lat).

    Sęk w tym, że to właśnie nieprawda. To znaczy co do zasady osoby o
    mentalności dzieci neostrady mogły być zawsze, nawet jak internet miał
    jeszcze 100 osób, ale jako zjawisko zauważalne pojawiło się właśnie z
    nastaniem neostrady, co było warunkiem koniecznym (łatwy dostęp do
    internetu, nie konkretnie neostrada) pojawienia się tychże "dzieci".

    > O, argumenty się skończyły. Cos szybko tym razem.

    Nie zrozumiałeś aluzji do argumentu "ja uważam, że DC jest idiotyczne".
    Zdarza się.

    --
    Liwiusz

  • 93. Data: 2015-06-29 10:55:36
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Sęk w tym, że to właśnie nieprawda. To znaczy co do zasady osoby o
    > mentalności dzieci neostrady mogły być zawsze,

    I były

> [...]
    > nastaniem neostrady, co było warunkiem koniecznym (łatwy dostęp do
    > internetu, nie konkretnie neostrada) pojawienia się tychże "dzieci".

    Poszukaj w sieci "ethernal september". Wcale nie potrzeba neostrady
    wystarczy nowa fala studentów by skutecznie uprzykrzyć życie na
    niemoderowanych grupach. Czasem wystarczał jakiś nadgorliwy nauczyciel
    informatyki w liceum.

    I to właśnie takie osoby co nie znały historii i nie chciało im się najpierw
    czytać a później pisać zaczęły używać skrótu "DC" do oznaczania _własnych_
    wątków bo im się to wydawało takie "cool".

    > Nie zrozumiałeś aluzji do argumentu "ja uważam, że DC jest idiotyczne".
    > Zdarza się.

    Zauważyłem, ale co to zmienia? Czy to że argument odnoszący się do osoby a
    nie tematu jest do czegoś nawiązaniem w jakiś sposób go usprawiedliwia?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 94. Data: 2015-06-29 19:34:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-29 o 10:55, Ergie pisze:

    > I to właśnie takie osoby co nie znały historii i nie chciało im się
    > najpierw czytać a później pisać zaczęły używać skrótu "DC" do oznaczania
    > _własnych_ wątków bo im się to wydawało takie "cool".

    To co piszesz to jakiś jeden wielki logic error. Jak te osoby, nie
    czytając, mogły wiedzieć o tym, że wcześniej komuś się wydawało, że jak
    on jest z Warszawy, to wszyscy są, i został przez to wyśmiany?

    > Zauważyłem, ale co to zmienia? Czy to że argument odnoszący się do osoby
    > a nie tematu jest do czegoś nawiązaniem w jakiś sposób go usprawiedliwia?

    "Ja uważam" też nie jest argumentem do tematu.

    Ty uważasz tak, Roman uważa cię za idiotycznego, no i tyle z dyskusji.

    --
    Liwiusz

  • 95. Data: 2015-06-29 20:46:15
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2015-06-26 08:09, p...@g...com wrote:
    > --Jaki to temat "był gorący od wejścia do UE"? Bo zdaje się tutaj piszemy o
    odbieraniu PJ.

    > poprawa bezpieczenstwa na drogach w ktorej miesci sie m.in. obebranie PJ na czas
    okreslony ... pokrewne tematy to pierwszenstwo rowerzysty (2011 rok)
    > http://regiomoto.pl/portal/bezpieczenstwo/rowerzysci
    -przepisy-drogowe-czyli-kto-i-kiedy-ma-pierwszenstwo
    > i pieszy na pasach:
    > http://wiadomosci.radiozet.pl/Wiadomosci/Kraj/Nowe-p
    rzepisy-drogowe.-Piesi-maja-miec-pierwszenstwo-00007
    485
    > to wszystko mozna bylo zrobic duzo wczesniej ale POlitycy zajeci byli widocznie
    wazniejszymi sprawami ...

    Tego mozna bylo nie robic wcale - i byloby lepiej niz jest.

    --
    mk4

  • 96. Data: 2015-06-30 09:19:32
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > To co piszesz to jakiś jeden wielki logic error. Jak te osoby, nie
    > czytając, mogły wiedzieć o tym, że wcześniej komuś się wydawało, że jak
    > on jest z Warszawy, to wszyscy są, i został przez to wyśmiany?

    Ech po raz ostatni bo szkoda czasu na tłumaczenie takich podstaw:

    Jak ktoś nie jest dziecięciem neostrady to wie że podstawową zasada w
    usnecie jest najpierw czytać potem pisać. Ktoś kto poświęcił chwilę na
    dowiedzenie się czym są grupy i zapoznanie z netykietą wiedział że po
    pierwsze ma najpierw szukać w archiwum a po drugie że każda grupa ma swoje
    zwyczaje (np. dodawanie "taksa" na 'chomor'). Wystarczy przeczytać posty z
    kilku ostatnich dni by się zorientować w lokalnych zwyczajach.

    > "Ja uważam" też nie jest argumentem do tematu.

    Aha :-)

    Wybacz nie jestem na poziomie przedszkola by używać argumentów "a pani
    powiedziała..." gdy dyskusja jest o czymś co każdy może sobie w archiwum
    sprawdzić.

    > Ty uważasz tak, Roman uważa cię za idiotycznego, no i tyle z dyskusji.

    Ale dyskusja nie jest o mnie tylko o pisaniu "DC", więc pisząc o mnie Roman
    przyznał się do braku argumentów - tylko tyle. Nie pierwszy i nie ostatni
    raz.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 97. Data: 2015-06-30 09:33:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-30 o 09:19, Ergie pisze:

    > Ech po raz ostatni bo szkoda czasu na tłumaczenie takich podstaw:

    Nie dogadamy się, zupełnie nie ogarniasz tematu. Najpierw piszesz o
    osobach nie znających historii, a potem że te osoby jednak musiały coś
    przeczytać, aby taki skrót wykoncypować (ale to też błąd, bo skrót
    powstał wśród zastanych grupowiczów, a nie nowych).

> [...]
    > sprawdzić.

    > Ale dyskusja nie jest o mnie tylko o pisaniu "DC"

    To nie używaj nic nie znaczących argumentów "ja tak uważam", to nie
    będzie dyskusji o tobie.

    >, więc pisząc o mnie
    > Roman przyznał się do braku argumentów - tylko tyle. Nie pierwszy i nie
    > ostatni raz.

    Nadal nie rozumiesz - pierwszym przyznającym się do braku argumentów
    byłeś ty, stosując argument "bo ja tak uważam".

    --
    Liwiusz

  • 98. Data: 2015-06-30 10:41:55
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Nie dogadamy się, zupełnie nie ogarniasz tematu. Najpierw piszesz o
    > osobach nie znających historii, a potem że te osoby jednak musiały coś
    > przeczytać,

    No i? Nie wystarczy cos przeczytać aby znać historię. Zobaczyli idiotyczny
    skrót i nie znali jego historii i zaczęli go w idiotyczny sposób używać.

    > aby taki skrót wykoncypować (ale to też błąd, bo skrót
    > powstał wśród zastanych grupowiczów, a nie nowych).

    Wśród zastanych dzieci neostrady, a nie normalnych użytkowników. Dzieckiem
    neostrady można być wiele, wiele lat - po prostu nie każdy z tego wyrasta.

    > To nie używaj nic nie znaczących argumentów "ja tak uważam", to nie
    > będzie dyskusji o tobie.

    ROTFL

    http://sjp.pl/dyskusja

    Rozumiesz czym w ogóle jest dyskusja? To wymiana poglądów:

    http://sjp.pl/pogl%C4%85d

    Ty możesz nie mieć własnych ja je mam.

    > Nadal nie rozumiesz - pierwszym przyznającym się do braku argumentów
    > byłeś ty, stosując argument "bo ja tak uważam".

    Zajrzyj do słownika i jak ogarniesz czym jest dyskusja to pogadamy na razie
    żegnam.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 99. Data: 2015-06-30 11:04:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-30 o 10:41, Ergie pisze:

    > No i? Nie wystarczy cos przeczytać aby znać historię. Zobaczyli
    > idiotyczny skrót i nie znali jego historii i zaczęli go w idiotyczny
    > sposób używać.

    Jak się tego skrótu używa w sposób idiotyczny, a jak w sposób nieidiotyczy?

    > Ty możesz nie mieć własnych ja je mam.

    To nie dyskusja o religii, nikogo twoje niczym nieumotywowane poglądy na
    skrót DC nie interesują.

    --
    Liwiusz

  • 100. Data: 2015-06-30 12:15:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał
    On Fri, 26 Jun 2015, J.F. wrote:

    >"Ludność".
    > Ściślej, w wyniku konkursu w stylu "piosenka tygodnia" albo dajmy
    > na
    >to "konkurs na maskotkę czegośtam", zorganizowanego przez massmedia.
    > Wzmianka jest w wikipedii.

    W drodze referendum, ok :-)

    > Taka "modna reakcja" po odzyskaniu niepodległości, w ramach
    > usiłowania
    >nazwania wszystkiego "inaczej niż w zaborach".
    > Uparli się że "auto" albo "automobil" nie przystoi, bo wszak
    >Polacy nie gęsi i tak dalej.
    > Skutki raczej szkodliwe, żeby przypomnieć Śniadeckiego, który mało
    > co
    >a przeforsowałby "smrodek" jako nazwę bodaj siarki :>, czego skutkiem
    >ubocznym jest "odstawanie języka" (skoro wszyscy dookoła używają
    >"auto/automobil" czy "oksygen"),

    minelo 90 lat ... kto uzywa "automobil" ? A kto "auto".

    >a zupełnie na obrzeżach pojawiają
    >się później potworki w stylu miksu polskiego rdzenia z
    >"międzynarodowymi"
    >odmianami i końcówkami (ditlenek... nic tylko brać i prać).

    No ale dzieki temu bedziemy odstawac tylko czesciowo :-)

    J.