  • 1. Data: 2015-06-25 18:53:38
    Temat: Powiadomienia pocztą
    Od: "Robot" <r...@r...pl>

    Mam 2 pytania:
    1) po jakim czasie w praktyce przychodzą pocztą
    wezwania na policję lub do straży miejskiej
    w związku z zarejestrowanym przekroczeniem
    (nadmierna prędkość, przejazd na czerwonym
    świetle itp.)?
    2) czy już można sprawdzać w Internecie ilość
    "posiadanych" punktów karnych, jeśli tak, to gdzie?

    Pozdrowienia
    Robot

  • 2. Data: 2015-06-25 20:07:45
    Temat: Re: Powiadomienia pocztą
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2015-06-25 o 18:53, Robot pisze:

    > 2) czy już można sprawdzać w Internecie ilość
    > "posiadanych" punktów karnych, jeśli tak, to gdzie?

    Nie można

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2015-06-26 11:46:18
    Od: "Robot" <r...@r...pl>

    > po jakim czasie w praktyce przychodzą pocztą
    > wezwania na policję lub do straży miejskiej
    > w związku z zarejestrowanym przekroczeniem
    > (nadmierna prędkość, przejazd na czerwonym
    > świetle itp.)?

    Nikt takiego powiadomienia nie dostał?
    Sami święci na tej grupie?

    Pozdrawiam
    Robot

  • 4. Data: 2015-06-26 11:49:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Robot wrote:

    > Nikt takiego powiadomienia nie dostał?
    > Sami święci na tej grupie?

    od tygodnia do paru lat.
    cieszęsiężepomogłem

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2015-06-26 12:15:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robot" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Nikt takiego powiadomienia nie dostał?
    >Sami święci na tej grupie?

    Swiadomi. Wiedza gdzie susza, wiedza jak sie zabezpieczyc :-)

    J.

  • 6. Data: 2015-06-26 17:26:08
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Robot" <r...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wezwania na policję lub do straży miejskiej
    > w związku z zarejestrowanym przekroczeniem
    > (nadmierna prędkość, przejazd na czerwonym

    Jedno przyszło po prawie roku, inne po dwóch tygodniach.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2015-06-26 19:41:36
    Od: "Robot" <r...@r...pl>

    > Swiadomi. Wiedza gdzie susza, wiedza jak sie zabezpieczyc :-)

    Skąd wiesz gdzie suszą? Jak się zabezpieczyć?

    Pozdrawiam
    Robot

  • 8. Data: 2015-06-26 19:51:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Robot wrote:

    > Skąd wiesz gdzie suszą?

    z doświadczenia

    >Jak się zabezpieczyć?

    prezerwatywą

  • 9. Data: 2015-06-26 20:22:18
    Od: "Robot" <r...@r...pl>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał

    > prezerwatywą

    To musisz mieć bardzo mały ... samochód.

  • 10. Data: 2015-06-26 21:24:13
    Od: Arkady <a...@f...ad>

> [...]
    > wezwania na policję lub do straży miejskiej
    > w związku z zarejestrowanym przekroczeniem
    > (nadmierna prędkość, przejazd na czerwonym

    U mnie przyszło gdzieś po tygodniu. Wysłałem im oświadczenie z Yanosika
    o bezprawności przysłanego mi "testu wyboru" (bezprawność stwierdzona
    przez TK i SN a mimo to nadal je wysyłają - państwo prawa...). Po
    jakichś kolejnych dwóch tygodniach przyszło wezwanie do stawienia się w
    charakterze podejrzanego w sprawie niewskazania - nie poszedłem (do
    czego mam prawo jako podejrzany). Od miesiąca cisza więc nie wiem czy
    się moja sprawa dopiero kręci gdzieś w sądzie czy strasznicy zostali
    wysłani przez sąd na drzewo. Może czekają do lipca, gdy zacznie
    obowiązywać sankcja za niestawienie się i dostanę nowe "zaproszenie".

    AS