  • 21. Data: 2010-01-06 11:27:23
    Temat: Re: odwieczny dylemat: jakie moto?
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Wzrost to jakieś 188cm. Raczej używka. Tak, TDM'a oglądałem.
    > Wygląda rozmiarowo dobrze, myślę o nim również.
    > Oglądałem DL650, BMW F650, niektórzy mówią o Tenerze
    > ale nie wiem czy nie za małe.

    DL będzie chyba sensownym rozwiazaniem. Ciut większy i mocniejszy niż
    Trampek.

    Zupełnie nie wiem o jakich pieniądzach mówimy bo się nie pochwaliłeś ale
    jeśli ok 10kzł to jeszcze możesz popatrzeć na Africa Twin i Super Tenere. Są
    to 750, optymalne do zastosowań o których piszesz. Sprawdzone i trwałe
    motorki przy twoim wzroście do ogarnięcia bez problemu.

    Jako użytkownik Trampka mogę śmiało stwierdzić że 120kg + bagaż + pasażer =
    powolna jazda :) na tym motorku. Ja z żoną ważymy łącznie ok 140kg i jeszcze
    daje radę ale przy pełnym załadowaniu czuć juzż to wyraźnie.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 22. Data: 2010-01-06 12:13:50
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "scibor1" <s...@e...pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    > Bo F650GS moze nie
    >wydolic - nie wiem, nie jezdzilem, ale filigranowo wyglada.

    Wydoli z palcem w nosie, zwłaszcza ze niby pierwsze moto. Czyli ja głosuje
    za bmw f650gs. Niech kupi rocznik od 2002 w góre, ten z dwoma świecami, ma
    poprawione błędy okresu dziecięcego.

    b.

  • 23. Data: 2010-01-06 12:29:52
    Temat: Re: odwieczny dylemat: jakie moto? czyli Dakar jedzie ;)
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Pierwsze moto ma Cie nauczyc jak ogarniac 2 kolka, jak o nie dbac,
    > wyleczyc z bzdurnego kultu danych katalogowych i wskazac poczatek
    > dlugiej sciezki ktora moze zaprowadzic Cie w teren, moze na szose, a
    > moze na windsurfing lub rower. Recepty na nie nie da Ci najbardziej
    > wytezona burza mozgow wywolana wsrod internautow, bo to suma osobistych
    > (takze i socjalnych) doznan i doswiadczen zbieranych calymi latami.

    aleeee dales!;)
    ladnie, humanistycznie i z ... sercem.
    od reki do FAQ (i of korz copyright'by Kefir :-P)

    --
    pozdrawiam,
    Piotr / Sowa

  • 24. Data: 2010-01-06 12:56:02
    Od: RAT <r...@p...onet.pl>

    On 5 Sty, 21:36, "Szymon Machel" <s...@O...pl> wrote:
    > Witam
    > Pierwsze moto. Nie typ "virago". Nie "szlifierka".
    > Jakiś turystyk/asfalt/lekki teren. Dłuższe przeloty.
    > Np. zwiedzić sobie Szkocję. Albo Skandynawię.
    > Namiot, bety i ja osobiście (trochę ponad 120 kg -
    > znaczy to ja bez bagażu).
    > Jestem całkiem zielony w temacie. Proszę o typy
    > razem z uzasadnieniem jeśli łaska :)
    >
    > Szymon

    Ja dorzuce kilka słów od siebie na temat DLa bo nim akurat jeżdze.
    Zaczne od wady :
    Troche tyłek cierpnie jak się jezdzi z pasazerka(brak możliwości
    przemieszczania 4 liter:)) ale pewnie wynika to z zastosowania w moim
    moto orginalnych kufrów, bo niestety centralny wraz z oparciem
    ograniczają użytkową długość siedzenia.... solo jest już jednak OK.
    Ze względu na masę i opony, to w teren się zdecydowanie nie nadaje...
    co najwyżej leśne dukty i delikatny szuter..ale solo-stójka na
    podnóżkach i jest fun:)

    Tyle z wad

    Zalety to napewno spalanie dwie osoby + komplet kufrów + predkość 130
    = 4,7 (napewno przy długich trasach ma to duże znaczenie)
    Mocy wystarczy każdemu kto ma świadomość, że to 650 i spala mało
    wachy:) do solo jazdy to mocy jest duży zapas.. z wyprzedzaniem TIRa
    nie ma najmniejszego problemu (porównuje moje doświadczenia do jazdy
    Banditem 600)

    Wielkość napewno bedzie dla Ciebie dobra...

    PZDR

    RAT
    DL 650 military mat

  • 25. Data: 2010-01-06 13:29:41
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    EloU!
    "Piotr" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    [..]

    > od reki do FAQ (i of korz copyright'by Kefir :-P)

    ??? Nie pozyczam pieniendzy ;^)

    weFAQ&v=qvj

  • 26. Data: 2010-01-06 14:05:16
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    Piotr pisze:

    > aleeee dales!;)
    > ladnie, humanistycznie i z ... sercem.
    > od reki do FAQ (i of korz copyright'by Kefir :-P)

    Lizus...

    A co do tekstu Kefira, to bym jeszcze w ramach propagowania pelnej
    swiadomosci wyborow uzupelnil:

    "

    Zdrowko i aby do wiosny
    KLOSZ

  • 27. Data: 2010-01-06 14:27:22
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KLOSZ" <konradki@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    > Lizus...

    czlowiek stuknie co mysli i juz ...lizus;]

    > A co do tekstu Kefira, to bym jeszcze w ramach propagowania pelnej
    > swiadomosci wyborow uzupelnil:
    > "

    Ty, ale moze troche optymizmu-->faq ma od reki zniechecac?
    ktos nie wszedl jeszcze na "dluga sciezke" a juz ma myslec o
    koncu/cmentarzu?

    > Zdrowko i aby do wiosny

    oo wlasnie- i optymizm sie pojawil

    > KLOSZ

    - a gdzie "dobry rocznik"?;))

  • 28. Data: 2010-01-06 14:36:46
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    > ??? Nie pozyczam pieniendzy ;^)

    :-7
    :^/
    ...ale przyjmujesz? ;-)

  • 29. Data: 2010-01-06 15:09:26
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    AZ pisze:

    > Jestes nietolerancyjny. Myslisz ze jak Tobie motocykl sluzy do jezdzenia
    > to od razu musi wszystkim do tego sluzyc?

    Niekoniecznie, moja obecna R1 tez wiecej stoi niz jezdzi ale oko cieszy :)

    > Moze gosc jechal akurat pod kolumne?

    GPZcika testowalem w drodze do domu a ze wycieczka byla przez Wawe, coz,
    nie mam w zwyczaju wracac ta sama droga niewazne czy jade moto czy auto.
    Turystyka fajna rzecz ;)

    > Ale chyba przyznasz ze samochodem to nigdy nie bedzie to samo co motocyklem
    > no chyba ze masz jakiegos potwora z V6 i 4 litrami pod maska. Oczywiscie
    > redukcja to obowiazkowy zabieg przy wyprzedzaniu ale tego nie ucza na
    > kursach dziadkow/babci/kapelusznikow/mocherow/wytapetowanych i wystraszonych
    > panisu/malolatow i dlatego na drodze sie widzi wyprzedzania typu:
    > "piaty bieg, wyprzedzam! kierunkowskaz, zmiana pasa, troche gazu...".

    Fakt nie bedzie bo nawet 300C 5.7HEMI rozpedza sie jedynie do 200, choc
    np razu jednego w zeszlym roku nie moglem odejsc na R1 jednej Vectrze az
    do 250 bo albo kierownik w puszczce siedzial mi na ogonie, albo byl
    przede mna ;)

    > Co nie zmienia faktu ze czasami samochodem da sie lyknac smierdzacego
    > PKSa/TIRa a motocyklem jest to jak najbardziej mozliwe :-)

    Wlasnie, szkoda ze na wielu kursach na prawko nie ucza myslenia i
    przewidywania a jedynie jazdy 40km/h + jak zdac egzamin ;/

    Co jednak nie zmienia faktu ze 600ccm na pierwsze moto wcale bym nie
    przekreslal. Chyba ze ktos ma nadmiar $ na naprawy po glebie czy szlifie
    jak umiejetnosci poruszania sie na 2 kolach ma znikome. Teraz tylko taka
    "moda" na motocykle nastala i przekonanie ze jak kupowac, to tylko litra
    bo mniejszymi jezdzic sie nie da. Wielu zaczynalo na motorynkach i nie
    narzekalo na brak wrazen :)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 30. Data: 2010-01-06 16:40:17
    Od: "Matfiej" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Szymon Machel" <s...@O...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Namiot, bety i ja osobiście (trochę ponad 120 kg -
    > znaczy to ja bez bagażu).
    > Jestem całkiem zielony w temacie. Proszę o typy

    Z taką wagą to tylko trajka...
    --
    Grzybol