  • 1. Data: 2010-04-05 12:09:20
    Temat: oferta netia non stop
    Od: "Aga K R" <a...@g...pl>

    Czy ktos moze korzysta z oferty netia non stop
    http://www.netia.pl/files/dom/uslugi/cenniki/2010020
    1/cennik_-_non_stop.pdf

    czy tam nie ma jakiegos kruczka?
    59zl i non stop z wszystkimi stacjonarnymi 24/h?
    czy to faktycznie tak dziala, jak przekonuje konsultant,

    niby jest zapis:

    A. Polaczenia lokalne, miedzystrefowe w ruchu automatycznym i miedzymiastowe
    Rodzaj polaczenia Okres
    taryfi kacyjny
    Oplata za 1 minute polaczenia 1)
    Cena netto Podatek VAT Cena brutto
    Polaczenia lokalne, miedzystrefowe
    w ruchu automatycznym i miedzymiastowe cala dobe w ramach abonamentu.

    Nie wyglada to zle.

    jak ktos duzo rozmawia na stacjonarne..
    Umowe przegladnalem, odwoluja w umowie i regulaminie do cennika.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-04-05 19:18:42
    Temat: Re: oferta netia non stop
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Aga K R" <a...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > czy tam nie ma jakiegos kruczka?
    > 59zl i non stop z wszystkimi stacjonarnymi 24/h?
    > czy to faktycznie tak dziala, jak przekonuje konsultant,

    Kruczek jest taki, ze w POPie np. mozesz miec praktycznie to samoza
    12zz/miesiac (+ jeszcze to, ze darmowe obejmuja wszystkie komorki w Orange),
    podobnie w abonamentach (zwlaszcza firmowych) Playa.
    Tak wiec de facto i tak przeplacisz no chyba, ze zamierzasz caly czas
    rozmawiac te 24h na dobe.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-04-05 22:27:13
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik SDD napisał:
> [...]
    > podobnie w abonamentach (zwlaszcza firmowych) Playa.
    > Tak wiec de facto i tak przeplacisz no chyba, ze zamierzasz caly czas

    Wniosek - z tych 59 PLN 47 to koszt druta oraz niskiego interkonektu
    stacjonarnego ;-).

    Przemek

  • 4. Data: 2010-04-06 05:43:11
    Od: darpajdp <d...@g...com>

    On 6 Kwi, 00:27, Przemysław Kowalik <p...@A...pl> wrote:
    > U ytkownik SDD napisa :

    > Wniosek - z tych 59 PLN 47 to koszt druta oraz niskiego interkonektu
    > stacjonarnego ;-).
    >
    > Przemek

    Żadna rewelacja, mój operator sprzedaje pakiet telefon + internet w
    którym telefon 44,99pln z wat w tym 1000 min na rozmowy na stacjonarne
    w całej Polsce

  • 5. Data: 2010-04-09 18:37:59
    Od: "B.A.N." <n...@t...pl>

    Żadna rewelacja, mój operator sprzedaje pakiet telefon +

    zajebisty koles ;-) pozdrow go :)