  • 251. Data: 2016-04-26 19:06:07
    Temat: Re: opłata audiowizualna
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "z" napisał w wiadomości
    W dniu 2016-04-26 o 08:53, sirapacz pisze:

    >Michalkiewicz mówi że jeśli teraz rozwalimy ten system to dodatkowym
    >podatkiem na emerytury nabyte będą obłożone tylko 2 pokolenia.
    >A jak nie to wszystkie następne pożałują.

    Jak na razie, to obecnego pokolenia nie stac na to, aby 30% odkladac,
    i trzeba bylo OFE okrasc ... a Ty chcesz w calosci rozwalic ?

    >PS. Przerażające jest że ta banda przy korycie nic nie kuma i nie
    >widzi co się stanie. Liczą że banki pożyczą? Przecież to debilizm do
    >kwadratu

    Hm, no wiesz - ekipa przy korycie zobaczyla ... to przegrala wybory.
    Widac banda na dole tez nie widzi.

    J.

  • 252. Data: 2016-04-26 19:19:54
    Temat: opłata audiowizualna
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Internety dzisiaj pisza ze skladka moze byc nizsza i wynosic 12 zyli. Za dzialki nie
    bedzie.

  • 253. Data: 2016-04-26 19:50:16
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2016-04-25 o 14:20, T. pisze:

    > Nie chodzę na mecze i nie oglądam w tv. "Jebane skurwysyny" wydali 16
    > mld z naszej kasy na stadiony. Podobnie z drogami - w życiu po
    > większości dróg nie będę jeździł, a oni wydali na nie moje
    > pieniądze... T. Ps. Byłeś kiedyś w Muzeum Wsi Polskiej albo Sztuki
    > Nowoczesnej? Sądząc z języka to chyba w żadnym nie byłeś... Czekam na
    > Twój protest pod odpowiednimi instytucjami powstałymi za Twoje też
    > pieniądze...

    Zwróć uwagę jak zmieniasz przedmiot dyskusji.
    Ja piszę coś na temat jakichś przepisów, a ty piszesz o mnie.
    Napisałeś jak sobie wyobrażasz jaki jestem, oceniłeś mnie.

    Normalnie już bym nie odpisywał, ale z okazji, że właśnie piję wódkę
    zrobię wyjątek.

    Kiedyś kolega na studiach zgrabnie opisał współlokatora z akademika.
    "Mogę nim sterować z taką łatwością jak zmieniam kanały w telewizorze"
    Ja też mógłbym sterować tym co o mnie myślisz nawet pomimo tego, że nie
    jesteś moim współlokatorem, a jedynie tym co piszę.

    Nie będę jednak tego robił, bo wyrywanie skrzydełek bezbronnym muszkom
    nie cieszy już tak jak za dzieciństwa.

  • 254. Data: 2016-04-26 19:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Chcesz się pokłócić o procent czy nie zgadzasz się z założeniem?

    Nie zgadzam sie z założeniem i nie wiem skąd taki wniosek...

    > Nie byłoby tej dyskusji gdyby nie twarde dane i aż tak wielki ubytek
    > widzów. 5-10-15% ale to jest 40-50%
    >
    > Śmiem twierdzić że gdybym wiedział że za 3-5 minut znów będę mógł
    > oglądać to nie przełączyłbym kanału. Kiedy wiem że będzie to 15 minut
    > (wliczając te wszystkie autopromocje) to odpuszczam sobie, zapominam o
    > rozpoczętym fajnym filmie :-) i szukam czegoś nie powodującego wymiotów.
    > Organizm się sam broni przed trucizną.
    > Każda cierpliwość się kończy.

    Podziwiam... niezaleznie od tego co ogladasz, to długośc reklam decyduje,
    czy bedziesz ogladał dalej czy nie?
    Dla mnie to czarna magia - jak chce ogladac to na reklame robie pauze i po
    jakims czasie wracam do ogladania.

  • 255. Data: 2016-04-26 20:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Albowiem tak ktos ja nazwał?
    > ---
    > Nie, dlatego, że jest świadczenie wzajemne
    >
    > Ale przeciez nie liczy sie nazwa umowy tylko jej charakter...
    > ---
    > I jaką umowę zawarłeś ?

    Czyli twoim zdaniem podatek drogowy w paliwie to tez nie jest podatek?

  • 256. Data: 2016-04-26 20:18:04
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    > ---
    > I jaką umowę zawarłeś ?

    Czyli twoim zdaniem podatek drogowy w paliwie to tez nie jest podatek?
    Biorąc pod uwagę to, co pisze o nim http://niusy.pl/9q7 wydaje się, że to
    zwykły podatek bo niczego za to nie dostajemy a tylko od tego płacimy.

  • 257. Data: 2016-04-27 08:01:38
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-04-25 o 20:15, re pisze:
    > Taki, że znowu będziesz niewolnikiem. :-)
    A był jakiś moment, kiedy przestałem nim być? :-)

    Maciek

  • 258. Data: 2016-04-27 23:10:21
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Maciek"

    > Taki, że znowu będziesz niewolnikiem. :-)
    A był jakiś moment, kiedy przestałem nim być? :-)
    ---
    "Znowu" w sensie "kolejny raz", "jeszcze bardziej".

  • 259. Data: 2016-04-28 08:50:08
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-04-26 o 15:19, sirapacz pisze:
    > ale ja sie pytam o skalę mikro a nie makro. co ja czy inny szarak może
    > zrobić sam ze sobą (poza próbowaniem odsunięcia starej gwardii korytowej).
    Możesz narobić dzieci i spi* za granicę, do jakiegoś kraju gdzie
    najpierw Cię wspomogą wysokimi zasiłkami, a jeśli nie uda Ci się już
    załapać na ich system emerytalny, to może chociaż dzieci Cię na starość
    wspomogą (bo będą miały z czego - ZUS z nich wszystkiego nie wyssie).

    Maciek

  • 260. Data: 2016-04-29 10:25:39
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-04-25 o 20:41, re pisze:

    > Użytkownik "robot"

    > Tutaj politycznie naciągnąłem prawdę.
    > Mam radio w samochodzie, ale jest zepsute.
    > ---
    > Przecież nie od posiadania odbiornika jest nowa opłata.

    Odpowiadałem na wielce wyrafinowaną przytyczkę, że jakoby jeżdżę traktorem.