    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: orange na kartę - rok ważności i darmowe w sieci?
    Date: Wed, 21 Sep 2016 22:36:20 +0200

    witam
    wieki całe nie używałem telefonu w orange. dzisiaj kupiłem starter,
    który ma leżeć i czekać. potulnie zarejestrowałem i... okazuje się że
    ważny będzie miesiąc. muszę zapłacić żeby był wazny rok. tyle się
    dowiedziałem od panienki. Pomyślałem sobie niedouczona niewiasta i tyle.
    Od dłuższego czasu w Playu mam za darmo w sieci, to chyba u innych też
    tak jest? JAkoś cholera nie potrafię znaleść. ani taryfy w której
    ważnośc konta jest rok, ani w sieci za darmo (bez regularnego
    doładowywania). Co gorsza, mam "nierozpoznany numer" więc nie mogę się
    zalogować i.... tak dalej.
    Tak więc porsze o pomoc. jedyne co znalazłem to kod do rok ważności
    konta za 3zł. Albo przeniesienie numeru do mniej pazernej sieci
    ToMasz