  • 11. Data: 2016-09-24 17:50:22
    Temat: Re: orange na kartę - rok ważności i darmowe w sieci?
    Od: W <w...@w...pl>

    ToMasz wystukał, co następuje:

    > co do wymogu okresowego doładowywania przed pomocją. o ile wiem,
    > doładowanie za 5zł w np ogrange przedłuża o 5 dni. mnie przedłużało o
    > 50 dni, wiec... 10 razy dłużej/lepiej?

    Po 3 miesiącach stażu wysłanie sms przedłużającego jest za darmo i nie
    trzeba doładowywać...

    Każdy ma jakieś tam priorytety i potrzeby a Ty aturytatywnie stwierdzasz, że
    masz 'lepszą' sieć bo akurat pasuje do Twojego profilu...

  • 12. Data: 2016-09-24 19:24:05
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-09-22 o 11:45, J.F. pisze:

    > Nie za duzo bys chcial ?
    > Dzwonic, chocby tylko po sieci, calkiem za darmo ?
    >
    > Waznosc kont sie wydluza (w Orange rok po sms, w nju bez sms, w Virgin
    > rok itp), ale darmowe rozmowy to teraz w Virgin (tylko 30 minut).
    >
    > J.

    Od kiedy jest tylko 30 minut?

    --
    animka

  • 13. Data: 2016-09-24 19:38:02
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-09-24 17:24, Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

    > Od kiedy jest tylko 30 minut?

    Od zawsze.

  • 14. Data: 2016-09-24 21:32:52
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-09-24 o 19:38, Przyjazny pisze:

    > Od zawsze.

    LOL. Przy jakiej kwocie doładowania?
    https://virginmobile.pl/oferty/przenosze-numer/bezli
    mitu?ip_param=AdWords_SEM&gclid=CMjaso_fqM8CFWUlcgod
    3koDSQ

    --
    animka

  • 15. Data: 2016-09-24 23:53:05
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-09-24 19:32, Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

    > LOL. Przy jakiej kwocie doładowania?

    LMFAO. Przy żadnej.
    https://virginmobile.pl/oferty/nowy-numer/freemium

  • 16. Data: 2016-09-25 21:43:43
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-09-24 o 23:53, Przyjazny pisze:

    > LMFAO. Przy żadnej.
    > https://virginmobile.pl/oferty/nowy-numer/freemium
    Dobra oferta :-) Szczególnie dla tych co mają telefony Dual SIM.

    --
    animka