  • 11. Data: 2016-06-20 12:38:03
    Temat: Re: ostrzezenie dla tych, co jezdza na d.
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 12:12:26 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > Jasne - zamieszanie się zrobiło... bo był moto i go nie ma, patrzyłem w
    > lusterka i go nie widziałem, na końcu depnałem w hamulec, ale... w sumie
    > co to mnie obchodzi i pojechałem dalej. Bujać to my a nie nas:P

    > Ale tu nikt go nie broni chyba. Tylko nie ma co też bronić kierowcy, co
    > spierdolił z miejsca zdarzenia.

    Ja go nie bronie. Tylko piszę jak by sie wykręcać mógł i imho spore szanse na
    wykręcenie się by miał. Ale w sumie jak zwykle, chętnie bym taką publiczną dramę
    obejrzał. Tyle że pewnie tak jak w przypadku rowerowca z łodzi skończy sie bez
    konkluzji...

  • 12. Data: 2016-06-20 12:56:56
    Od: p...@g...com

    --Po obejrzeniu filmu przypuszczam, że żadnego kontaktu nie było, a motocyklista
    zaczął się składać w wyniku hamowania.

    na YT pisemnie zeznal co nastepuje:

    Postanawia mnie "ukarać" za zbyt szybkie wyprzedzanie, gwałtownie zjeżdżając w lewo i
    potrącając, po czym beztrosko odjeżdża

    --Ponieważ skończyło się szczęśliwie, to mogę napisać, że debil na motorze dostał
    nauczkę.

    nawet debila nie mozna narazac na smierc a z tym kierowca skody musial sie liczyc

    --Zachowania skodziarza nie skomentuję, bo pretekstów może wymyslić kilka, a kłamstwa
    nie udowodni mu się.

    ucieczki z miejsca zdarzenia tez nie ? nie zakladalbym sie bo hieny z Faktu pewnie
    juz stoja u niego pod drzwiami :-)

    P.

  • 13. Data: 2016-06-20 13:06:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 20.06.2016 12:38, s...@g...com wrote:

> [...]
    obejrzał. Tyle że pewnie tak jak w przypadku rowerowca z łodzi skończy sie bez

    Myślę, że go namierzą i za swoje też dostanie. Sprawa już wisi na wielu
    ogólnopolskich portalach, więc jest duża szansa, że policjanci wrzucą
    parę cyferek na bęben i wśród wyników nie będzie zbyt dużo skodillaców,
    pasujących do filmu. Ale mimo, że IMHO konkluzja jakaś tam będzie, to my
    jej prawdopodobnie nie poznamy.

    Shrek.

  • 14. Data: 2016-06-20 13:15:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 20.06.2016 12:56, p...@g...com wrote:
> [...]
    >
    > Postanawia mnie "ukarać" za zbyt szybkie wyprzedzanie, gwałtownie zjeżdżając w lewo
    i potrącając, po czym beztrosko odjeżdża

    Wszyscy tak piszą. To tak jak z "kładzeniem maszyny". W 99,9% przypadków
    jak ktoś pisze, że "położył maszynę" żeby nie "przyjebać" to znaczy po
    prostu, że wcisnął heble na maksa i miał szczęście, że zaliczył lowsida
    a nie wysiadkę górą, w nic nie trafił ani nic nie trafiło jego i teraz
    może dumnie pisać, jak to profesjonalnie wybrał "położenie maszyny".
    Czasem nawet można na youtubie pooglądać szlify io komentaże pod nimi
    jaki zawodowiec - położył maszynę i ja rozjebał w drobny mak, ale sam
    przeleciał bokiem. A prawda jest taka, że spanikował i wypierdolił się
    przy panicznym hamowaniu, tylko miał farta, że jest na youtubie a nie na
    liveleak. Co prawdopodobnie i tu miało miejsce, więc zeznaniami
    motocyklisty aż tak bardzo bym się nie sugerował.

    Sam w podobnych okolicznościach zaliczyłem szlifa (z tym, że mi
    zajechano drogę z sąsiedniego pasa), też się wy... też nie było kolizji.
    Ale mam na tyle samokrytyki, że wiem, że po prostu sytuacja mnie
    przerosła i wiele ćwiczeń przede mną, żebym mógł kiedyś powiedzieć, że
    zrobiłem wszytko co się w danej sytauacji dało (a prawdopodobnie tak
    dobrze nie będę jeździł nigdy, a to że dalej jeźdzę zawdzięczam po
    prostu brakowi pecha i niech tak zostanie - umiejętności jedno, a fart
    to drugie - mogą się uzupełniać, ale słabo jest jak się zastępują;)

    Shrek

  • 15. Data: 2016-06-20 13:43:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-06-20 o 10:30, Shrek pisze:

    >Strzelałbym, że skoda zmieniała pas, wówczas moto wystrzeliło do
    >wyprzedzania ze swoim rykiem, co przestraszyło skodziarza, bo nie był
    >pewien, czy nie wjeżdża właśnie na pas, gdzie jedzie moto.

    Zawsze mozna dodac: uslyszalem klakson to wrocilem.
    A teraz z filmu widze, ze to pewnie ten motocyklista trabil, zebym
    szybciej na prawy pas sp* :-)

    J.

  • 16. Data: 2016-06-20 13:48:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
    W dniu poniedziałek, 20 czerwca 2016 10:07:35 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:
    > A nawet dwa ostrzezenia:
    > http://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/mi%c
    5%82y-kierowca-skody-postanawia-mnie-zabi%c4%87-odcz
    ytasz-tablice-wideo-z-wypadku/ar-AAhh7Lr

    >Było niedawno wałkowane na wykopie.
    >Najpierw sie rzuciła tłuszcza z widłami na skodziarza. Między nimi
    >były głosy że motocyklista debil i jest tylko i wyłącznie winny tej
    >sytuacji.
    >Ja po obejrzeniu stwierdziłem że motocyklista sam jeden winny w 100%
    >i powinien jeszcze dostać mandat i zaplacic za klepanie zderzaka
    >skody.

    No, manewry skody byly cokolwiek dziwne, a to bezsporne, bo ladnie
    nagrane.

    Moral w kazdym badz razie jeden - trzymac odstep za motocyklista, bo
    kombinezon dobrze hamuje ...

    J.

  • 17. Data: 2016-06-20 15:07:22
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 20.06.2016 o 10:07, J.F. pisze:
    > http://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/mi%c
    5%82y-kierowca-skody-postanawia-mnie-zabi%c4%87-odcz
    ytasz-tablice-wideo-z-wypadku/ar-AAhh7Lr

    Nie wiadomo, co było wcześniej, ale można to uznać za "uporczywą jazdę
    lewym pasem".

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 18. Data: 2016-06-20 15:43:20
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-06-20 o 11:15, Shrek pisze:

> [...]
    > głowy spojrzeć w lusteka żeby się zorientować co i jak - pojechałem
    > dalej, co się będę zastanawiał za wiele - nic dobrego z tego nie

    Lecę se spokojnie moim spodkiem latającym, aż tu panie...

    No musiałem dopisać.

  • 19. Data: 2016-06-20 15:46:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 20.06.2016 15:43, robot wrote:

    > Lecę se spokojnie moim spodkiem latającym, aż tu panie...
    >

    > No musiałem dopisać.

    Poza tym musiał spierdalać, bo radziecki traktor na polu już odwracał
    wieżyczkę z miotaczem antymaterii w jego stronę;)

    Shrek

  • 20. Data: 2016-06-20 17:40:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Tomczyk" napisał w wiadomości
    5%82y-kierowca-skody-postanawia-mnie-zabi%c4%87-odcz
    ytasz-tablice-wideo-z-wypadku/ar-AAhh7Lr

    >Nie wiadomo, co było wcześniej, ale można to uznać za "uporczywą
    >jazdę lewym pasem".

    Ano mozna, choc w blizszych okolicach zdarzenia kierowca ma co
    wyprzedzac i (nie)grzecznie zjezdza na prawy pas jak juz nie ma ...

    J.